تب سقف زنی درآمدهای "فایرا" فروکش کرد

شرکت آلومینیوم ایران در تیرماه سال جاری از فروش شمش خالص و شمش بیلت، درآمد عملیاتی ١٧٤٢ میلیارد تومانی به ثبت رساند.

به گزارش بیدار بورس، شرکت آلومینیوم ایران در تیرماه سال جاری از فروش شمش خالص و شمش بیلت، درآمد عملیاتی ١٧٤٢ میلیارد تومانی به ثبت رساند. درآمد شرکت آلومینیوم ایران در تیرماه نسبت به ماه گذشته ۱۹ درصد کاهش و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، ۳ درصد افزایش داشت.

درآمدهای تجمیعی از ابتدای سال مالی هم به ۷١٢٤ میلیارد تومان رساند که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد رشد داشت. عمده‌ترین درآمدهای شناسایی‌شده طی این ۴ ماه از فروش محصولات در بازار داخلی به ‌دست‌ آمد و درآمدزاترین محصول آلومینیوم ایران در تیرماه مربوط به فروش «شمش خالص» با یک هزار و ۱۵۶ میلیارد تومان بود که در بازار داخلی به فروش رسیده است.

شرکت آلومینیوم ایران در چهارمین ماه سپری‌شده از سال مالی خود میزان درآمدی که به دست آورده مربوط به حضور این شرکت در در بازارهای داخلی و صادراتی بود. بیشترین درآمد کسب‌شده "فایرا" طی این دوره یک‌ماهه متعلق به بازار داخلی با ١١٥٦ میلیارد تومان بود که این مبلغ دربرگیرنده‌ی ۶۶ درصد از کل درآمد ماهانه بود.
میزان سرمایه ثبتی فایرا در تیرماه سال جاری ۵ همت بود. همچنین گفتنی است که میزان درآمد حاصل‌شده از فروش محصولات نسبت به میانگین درآمدی در ۳ ماه گذشته نزدیک به ۳ درصد کاهش داشته است.

درآمدهای شناسایی‌شده "فایرا" تا تیرماه ۱۴۰۳

تب سقف زنی درآمدهای "فایرا" فروکش کرد
 همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید این شرکت فلزی دومین ماه ریزشی خود را تجربه می‌کند.
 آلومینیوم ایران در ۴ ماه گذشته یک رکوردزنی بر جای گذاشته و آن نیز در اردیبهشت ماه بوده است. فایرا پس از آن نتوانست عملکرد مثبت خود را ادامه بدهد و راه ریزش پله‌ای درآمدها را پیش گرفته است.
تب سقف زنی درآمدهای "فایرا" فروکش کرد
شرکت آلومینیوم ایران در تیرماه سال جاری توانست ۱۳ هزار و ۵۸۸ تن از محصولات خود را به فروش برساند که بیشترین سهم فروش طی این ماه در بازار داخلی با ۷ هزار و ۷۹۸ تن بود، پرفروش‌ترین محصول "فایرا" در تیرماه مربوط به محصول «شمش خالص» با ۷ هزار و ۶۲۴ تن بود و نرخ فروش این محصول ۱۴۷ میلیون تومان در ازای هر تن اعلام‌ شد که با ۴ درصد افزایش نرخ نسبت به ماه گذشته داشت.
کد خبر 38181

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =