کسب درآمد ۵۱۶ میلیارد تومانی از محل سود سهام / جامپ درآمدی "پترول" در گرمای تموز

“پترول” میزان درآمد عملیاتی که در این دوره ماهانه به ثبت رسانده برابر با ۵۳۵ میلیارد تومان بوده است که این میزان درآمد حاصل سود سهام و سود سرمایه‌گذاری بوده است.

به گزارش بیدار بورس، شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس در تیرماه سال ۱۴۰۳ مجموع بهای‌ تمام‌شده سرمایه‌گذاری خود را برابر با مبلغ ۷ هزار و ۵۶۳ میلیارد تومان اطلاع رسانی کرد، بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "“پترول”" از مجموع سرمایه‌گذاری مربوط به شرکت‌هایی است که در بازار سرمایه و خارج از بازار حضور دارند.

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های “پترول” در تیرماه سال جاری، در مقایسه با ماه گذشته ۱۹ میلیارد تومان کاهش داشت، عمده‌ترین سرمایه‌گذاری که "پترول" انجام داد مربوط به شرکت‌هایی است که در خارج از بازار سرمایه حضور دارند و بهای تمام‌شده این سرمایه‌گذاری برابر با ۴ هزار و ۶۶۳ میلیارد تومان است.

بیشترین سرمایه‌گذاری “پترول” در صورت وضعیت پرتفوی بورسی متعلق به بخش «محصولات شیمیایی» بود و این سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به ثبت رسیده و می‌توان گفت که تمام سرمایه‌گذاری صورت گرفته توسط "پترول” در این حوزه بوده است. ارزش بازار “پترول” در تیرماه به ۱۶ هزار و ۲۴۱ میلیارد تومان بوده است. "پترول” با سرمایه ثبت‌شده ۱۰ هزار میلیارد تومانی طی عملکرد ۴ ماهه سال مالی منتهی به پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۴ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی بالغ‌بر ۵۱۶ میلیارد تومان کسب کرد.

کسب درآمد ۵۱۶ میلیارد تومانی از محل سود سهام / جامپ درآمدی "پترول" در گرمای تموز

ارزش بازار پرتفوی شرکت‌های بورسی "پترول"

سرمایه گذاری توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس طی عملکرد ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۱۶ هزار و ۲۴۱ میلیارد تومان شناسایی کرد که نسبت به بهای‌ تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۴۶۰ درصدی را به همراه داشت.

بیشترین میزان ارزش بازار در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» در اختیار شرکت «پتروشیمی جم» با ۳ هزار و ۸۹۴ میلیارد تومان بود و شرکت «صنایع پتروشیمی کرمانشاه» نیز پس از جم قرار داشت، میزان ارزش بازار این پتروشیمی برابر با ۳ هزار و ۵۴۴ میلیارد تومان به ثبت رسید.

در پایان این گزارش لازم به ذکر است که “پترول” میزان درآمد عملیاتی که در این دوره ماهانه به ثبت رسانده برابر با ۵۳۵ میلیارد تومان بوده است که این میزان درآمد حاصل سود سهام و سود سرمایه‌گذاری بوده است.

کد خبر 38187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =