عملکرد تجمیعی "خدیزل" از شیرینی رشد ماهانه کاست

درآمد عملیاتی بهمن دیزل در مردادماه برابر با ۹۵۳ میلیارد تومان بوده که نسبت به میانگین درآمدی ۴ ماه گذشته ۱۴۸ درصد رشد داشته است. 

به گزارش بیدار بورس، شرکت بهمن دیزل عملکرد ماهانه منتهی به مردادماه خود را منتشر کرد. عملکرد مردادماه این شرکت گویای این است که خدیزل میزان درآمد عملیاتی که در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به حضورش در بازار داخل کشور و همچنین ارائه خدمات از جمله فروش قطعات بود.

 درآمد عملیاتی بهمن دیزل در مردادماه برابر با ۹۵۳ میلیارد تومان بوده که نسبت به میانگین درآمدی ۴ ماه گذشته ۱۴۸ درصد رشد داشته است. 

میزان درآمد حاصل‌شده توسط بهمن دیزل در پنجمین ماه سال جاری با رشد ۱۵۹ درصدی مواجه بود. این رشد درآمدی در شرایطی رخ داد که بهمن دیزل در ۲ ماه گذشته با اُفت درآمدزایی روبه‌رو بود و اکنون توانسته عملکرد خود را به یک حاشیه امن برساند و حتی میزان درآمدهای آن در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش ۵ درصدی را به همراه برساند.

از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳) نیز مجموع درآمد تجمیعی شرکت به ۲ هزار و ۴۹۳ میلیارد تومان رسیده است.

 عملکرد تجمیعی "خدیزل" از شیرینی رشد ماهانه کاست

همان‌طور که گفته شد میزان درآمد تجمیعی بهمن دیزل تا انتهای مردادماه ۱۴۰۳ مبلغی برابر با ۲ هزار و ۴۹۳ میلیارد تومان بود. با توجه به این موضوع که خدیزل رشد قابل قبولی را در بحث ماهانه تجربه کرد اما؛ در بخش عملکرد تجمیعی شرکت نتوانست انتظار مورد نظر به ثبت برساند و با کاهش ۵۴ درصدی در مقایسه با ۵ ماه نخست سال گذشته همراه بود.

بیشترین میزان فروش محصول "خدیزل" در مردادماه متعلق به فروش کامیون بود که از آن توانست به درآمدزایی ۵۶۵ میلیارد تومانی برسد. فروش این محصول دربرگیرنده‌ی ۵۹ درصد از درآمدهای مردادماه بود. نرخ فروش این محصول در ازای هر دستگاه ۴ میلیارد و ۴۴۹ میلیون تومان شناسایی شد که نسبت به ماه گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

میزان سرمایه ثبتی خدیزل در ۵ ماه نخست نیز ۳ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان اطلاع رسانی شد. 

کد خبر 38263

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =