۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷

حرکت درآمدهای "اخابر" بر مدار خطی

خدمات اینترنتی بیشترین سهم درآمدزایی مخابرات ایران را در اختیار داشت
حرکت درآمدهای "اخابر" بر مدار خطی

شرکت مخابرات ایران در مردادماه سال جاری درآمد ۸۹۰ میلیارد تومانی گزارش کرد که این درآمد نسبت به تیرماه تغییر چندانی نداشت؛ ولی در مقایسه با مردادماه سال گذشته رشد ۵ درصدی داشت.

به گزارش بیدار بورس، شرکت مخابرات ایران در مردادماه سال جاری درآمد ۸۹۰ میلیارد تومانی گزارش کرد که این درآمد نسبت به تیرماه تغییر چندانی نداشت؛ ولی در مقایسه با مردادماه سال گذشته رشد ۵ درصدی داشت.

حرکت درآمدهای "اخابر" بر مدار خطی

از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز "اخابر" توانست درآمدی برابر با ۴ هزار و ۴۸۹ میلیارد تومان محقق کند که میزان درآمد تجمیعی شرکت در ۵ ماه نخست سال جاری، ۴ درصد بیشتر از دوره مشابه سال گذشته بود. این مبلغ دربرگیرنده‌ی ۴۱ درصد از کل درآمدهای تجمیعی اخابر در ۱۲ ماهه سال مالی گذشته است.

همچنین میزان سرمایه ارائه‌شده "اخابر" ۶ هزار میلیارد تومان بود.

میزان درآمدهای شرکت مخابرات ایران در مردادماه از ارائه خدمات اینترنتی(دیتا)، هزینه تلفن‌های ثابت، حق استفاده از خدمات مخابراتی، ارائه خدمات مخابراتی و سایر درآمدها بود.

بیشترین درآمدی که شرکت مخابرات ایران در مردادماه به ثبت رسانده مربوط به «درآمد ارائه خدمات مخابراتی (دیتا)» با ۵,۳۷۰ میلیارد تومان بوده و در رتبه بعدی نیز «درآمد ارائه خدمات مخابراتی (مکالمات)» با ۱,۱۱۴ میلیارد تومان قرار داشت.

کد خبر 38273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =