سبد فروش کالای "زماهان" با تخم مرغ نطفه‌دار چیده شد

محصول تخم مرغ نطفه‌دار در مردادماه به تعداد ۳ میلیون و ۵۱۷ هزارعدد فروخته شد که در مقایسه با ماه گذشته رشد ۴ درصدی داشت.

به گزارش بیدار بورس، شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در مردادماه سال جاری از فروش محصولات در بازار داخلی، درآمد ۵۴ میلیارد تومانی شناسایی کرد که نسبت به ماه گذشته، رشد ۴۱ درصدی و نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ٢٠٣ درصدی داشت.

سبد فروش کالای "زماهان" با تخم مرغ نطفه‌دار چیده شد

 این شرکت در مدت‌زمان ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون درآمدی در حدود ۳۷۷ میلیارد تومان را شناسایی کرد. درآمد تجمیعی این شرکت از ابتدای سال مالی تا به الآن نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۷ درصدی داشته است.

همچنین میزان سرمایه به ثبت رسیده برابر با ۱۱۳ میلیارد تومان است.

با نگاهی که به عملکرد فروش محصولات زماهان داشتیم، این شرکت در سال مالی گذشته تخم مرغ نطفه‌دار، گوشت مرغ و مرغ گوشتی زنده را سبد فروش محصولات خود قرار داده بود اما؛ در سال مالی جدید (منتهی به آذرماه ۱۴۰۳) تنها تخم مرغ نطفه‌دار در سبد کالای این شرکت حضور دارد.

نرخ فروش «تخم‌مرغ نطفه‌دار» به ازای هر عدد نزدیک به ۱۶ هزارتومان بوده است. این نرخ نسبت به ماه گذشته با افزایش ۳۵ درصدی همراه بوده، محصول تخم مرغ نطفه‌دار در مردادماه به تعداد ۳ میلیون و ۵۱۷ هزارعدد فروخته شد که در مقایسه با ماه گذشته رشد ۴ درصدی داشت. مقدار فروش این محصول توسط زماهان روند صعودی را تجربه می‌کند.

کد خبر 38289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =