"فجر" به سراشیبی رسید

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در شهریورماه سال جاری از فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی درآمد عملیاتی ۳۷۱ میلیارد تومانی شناسایی کرد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در شهریورماه سال جاری از فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی درآمد عملیاتی ۳۷۱ میلیارد تومانی شناسایی کرد که نسبت به ماه گذشته، کاهش ۴۳ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته اُفت ۱۶ درصدی داشت.

"فجر" به سراشیبی رسید

این شرکت فولادی مجموع درآمد تجمیعی خود طی ۶ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی را برابر با ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش ۸ درصدی داشت.

بیشترین درآمدی که "فجر" در شهریورماه از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به محصول گالوانیزه در بازار داخلی با ۳۴۸ میلیارد تومان بود و نرخ فروش آن نیز ۴۶ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسید، گفتنی است که فروش ماهانه این شرکت فولادی در بازار داخل کشور نسبت به ماه گذشته با ۴۲ درصد کاهش روبه‌رو بوده است.

مقدار فروش محصولات شرکت "فجر"

"فجر" به سراشیبی رسید
شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در پایان شهریورماه سال جاری مقدار فروش محصولات (داخلی و صادراتی) خود را برابر با ۸ هزار و ۹۴ تن اعلام کرد، حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار «محصول گالوانیزه» با ۷ هزار و ۵۵۵ تن بود، از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز مقدار فروش محصولات برابر با ۷۶ هزار و ۴۷۴ تن اعلام‌ شد.
مقدار فروش محصولات فولاد امیرکبیر کاشان نسبت به ماه گذشته کاهش ۴۲ درصدی را به دنبال داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۳ درصد کاهش را تجربه کرد.
کد خبر 38341

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =