سه هزار دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در لرستان کشف شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: سه هزار دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز (ماینر) امسال با هماهنگی دستگاه قضا در این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش بیداربورس، فریدون خودنیا، مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان اظهار کرد: باتوجه به خسارات وارده توسط این دستگاه‌ها به شبکه‌های برق، همزمان با آغاز تابستان با کمبود نیروی برق مواجه هستیم و این خسارات دوچندان خواهد بود.

وی بیان کرد: برنامه خاموشی‌های استان روزانه در سایت شرکت توزیع برق بارگذاری می‌شود و برخی مناطق حساس مانند بیمارستان و پمپاژ خانه‌های آب شرب در اولویت آخر خاموشی قرار می‌گیرند.

خودنیا بیان کرد: اگر برق مناطقی که دارای پمپ آب هستند به مدت ۲ ساعت قطع شود، آب ۶۰ درصد مناطق خرم آباد به مدت ۲۰ ساعت قطع خواهد شد.

وی اضافه کرد: اکنون پیک بار مصرف برق در لرستان همزمان با کشور به ۷۲۰ مگاوات کاهش یافته است، اما در موارد عادی است ۷۶۰ مگاوات است و ۱.۱ درصد به اندازه پیک بار کشور برق در استان مصرف می‌شود.

وی گفت: افرادی که مایل به استفاده از انرژی خورشیدی هستند می‌توانند با مراجعه به مراکز توزیع برق نسبت به دریافت آسان "پنل" اقدام کنند و شهروندانی که تجهیزات آنان بواسطه قطع برق خسارت دیده است باید به بیمه کوثر مراجعه نمایند.

۵۶۴ هزار و ۷۰۲ مشترک برق خانگی در لرستان وجود دارد، همچنین ۲ هزار و ۷۳۰ مشترک صنعتی، ۱۳ هزار ۲۲۹ مشترک اداری و هشت هزار و ۸۸۹ مشترک کشاورزی از امکان برق بهره‌مند هستند.

کد خبر 4909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =