ثبات بازار سرمایه از مسائل مهم دولت است

رئیس جمهور دولت سیزدهم با بیان اینکه ثبات بازار سرمایه از مسائل مهم دولت است از تنظیم برنامه تحولی فوری و کوتاه مدت برای حل ۱۰ مسئله محوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بیدار بورس، ابراهیم رئیسی در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری دولت سیزدهم گفت: مردم به رغم تمام مشکلات و وضعیت کرونایی حضور باشکوه داشتند و حماسه بزرگ خلق کردند.

وی افزود: پیام مردم در ۲۸ خرداد پیام تحول‌خواهی، عدالت‌خواهی، مبارزه با فساد و فقر، اجرای سیاست‌های اعلامی نظام و توجه به ارزش‌های والای انقلاب بود. تورم بیش از ۴۴ درصدی، رشد نقدینگی ۶۸۰ درصدی، سه برابر شدن بدهی‌های دولت از سال ۹۴ و علاج کردن وضعیت کسری بودجه ۴۵۰ هزار میلیاردی به دلیل دشمنی دشمنان و کاستی‌های داخلی، وضعیت مردم را نامناسب کرده است.

رییس جمهور جدید ادامه داد: علاوه بر آسیب‌دیدن سفره مردم به اعتماد آنها هم آسیب وارد شد. مردم از دولت جدید تحول خواسته‌اند و باید اتفاق بیفتد. این تحول مستند به سند ارزشمند بیانیه گام دوم انقلاب است.

رئیسی گفت: ثبات بازار سرمایه از مسائل مهم دولت است. به دنبال رفع تحریم ها خواهیم بود ولی سفره مردم را به بیگانگان گره نخواهم زد.   از همه شایستگان از همه جریان‌ها در دولت آینده استفاده خواهیم کرد. برنامه تحولی فوری و آنی و کوتاه مدت تنظیم کردیم که ۱۰ مسئله محوری را حل کند.

کد خبر 5692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =