شرایط انتقال مجوز خرید و ساخت زمین شرکت بیمه ای به زیرمجموعه

بیمه تجارت نو از شرایط نقل و انتقال مجوز خرید و ساخت یک قطعه زمین در بابلسر به زیرمجموعه به مبلغ ۴۳۴ میلیارد تومان و سود حاصل از فروش یک ویلا و زمین خبر داد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت بیمه تجارت نو از شرایط نقل و انتقال مجوز خرید و ساخت یک قطعه زمین در بابلسر به شرکت زیرمجموعه به مبلغ ۴۳۴ میلیارد تومان و سود حاصل از فروش یک ویلا و زمین خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

براین اساس، "بنو" اعلام کرد: شرکت طبق مصوبه ۲۱ تیر به شرکت تجارت سهند ویسمن (شرکت ۹۹.۹۸ درصدی بیمه تجارت نو) مجوز خرید یک قطعه زمین به مساحت ۸۵۸۴ مترمربع واقع در بابلسر با مجوز ساخت ۹۷۲۶۶ متر مربع در ۳۰ طبقه به مبلغ ۴۳۴ میلیارد تومان در قبال پرداخت مبلغ ۶۱ میلیارد تومان نقد، ۱۵۳ میلیارد تومان اقساط ۱۵ ماهه، واگذاری ویلای خزر شهر (۶ دانگ در اختیار بیمه تجارت نو) به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان و واگذاری زمین میرود (۳ دانگ بیمه تجارت نو ۳ دانگ تجارت سهند ویسمن) به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان را داده است.

سود "بنو" از فروش ویلای خزر شهر مبلغ ۶.۸ میلیارد تومان و از فروش ۳ دانگ زمین میرود ۴۷.۹ میلیارد تومان است. سود شرکت تجارت سهند ویسمن از ۳ دانگ زمین میرود ۴۸.۵ میلیارد تومان است. جمع کل سود حاصل از فروش ویلای خزر شهر و زمین میرود برای شرکت اصلی و زیر مجموعه ۱۰۳.۲ میلیارد تومان است.

کد خبر 5730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =