لیست وزرای پیشنهادی رئیسی اعلام وصول شد

معرفی وزیران پیشنهادی دولت جدید به مجلس اعلام وصول و جلسه فراکسیون راهبردی مجلس با هشت وزیر احتمالی برگزار شد.

به گزارش بیداربورس، در آغاز جلسه امروز مجلس، محمد باقر قالیباف از اعلام وصل معرفی وزیران پیشنهادی دولت جدید برای رای اعتماد مجلس خبر داد. همچنین جلسه فراکسیون راهبردی مجلس با حضور ۸ وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برگزار شد.

محمد رضا میرتاج الدینی گفت: نشست فراکسیون راهبردی مجلس، عصر جمعه در دو نوبت تشکیل شد و با توجه به معرفی وزرای پیشنهادی کابینه در جلسه علنی امروز فهرست اسامی، اعلام وصول می شود و طی یک هفته کمیسیون های تخصصی به بررسی برنامه های وزرا می‌پردازند.

وی افزود: وزیران پیشنهادی به موازات حضور در کمیسیون ها در فراکسیون راهبردی و نیروهای انقلاب مجلس نیز حاضر و به دفاع از برنامه ها می پردازند. پس از اتمام بررسی‌ها در صحن و جلسه علنی رای اعتماد به کابینه طبق جدول بندی ‌و برنامه ریزی‌ های قانونی صورت خواهد گرفت.

میرتاج الدینی ادامه داد: جواد اوجی، علی اکبر محرابیان، بهرام عین اللهی، عیسی زارع پور و حمید سجادی، وزرای پیشنهادی نفت، نیرو، بهداشت، ارتباطات و ورزش در نوبت اول جلسه و رستم قاسمی، حجت الله عبدالملکی و امین حسین رحیمی وزیران پیشنهادی  مسکن، کار و دادگستری در نوبت دوم نشست این فراکسیون به توضیح برنامه ها پرداختند.

بر اساس این گزلرش، ابراهیم رییسی کمتر از یک هفته بعد از برگزاری مراسم تحلیف، فهرست اسامی وزیران پیشنهادی را در نامه رسمی به محمد باقر قالیباف تقدیم کرد.

کد خبر 6016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =