افزایش قیمت خودرو در بازار تعطیل!

قیمت انواع خودروهای داخلی در فضای مجازی با وجود تعطیلی‌ها و توقف معاملات، طی چند روز اخیر افزایش داشت و کاهش عرضه خودروسازان هم به گرانی‌ها دامن می‌زند.

به گزارش بیداربورس، بازار خودرو نسبت به تعطیلی ها و توقف معاملات، واکنش متفاوتی داشته و طی چند روز اخیر قیمت انواع خودروهای داخلی در فضای مجازی افزایش داشته است. به طوری که در این مدت هیچ معامله ای به صورت رسمی انجام نشد اما در بازارهای غیر رسمی وضعیت قیمت گذاری های کاذب خودروها داغ بود و هر کس برای سود بیشتر رقم های مختلفی را اعلام می کند.

بر اساس این گزارش، قیمت ها ارتباط بسیار مستقیمی با نرخ دلار دارد اما کمتر معامله ای در بازار انجام می شود و قیمت ها به صورت کاذب روند صعودی دارد.

همچنین عدم تحویل بموقع خودروها به ثبت‌نام‌کنندگان هم عامل دیگری در افزایش قیمت است. توزیع قطره‌چکانی خودرو توسط شرکت‌های خودروسازی  عاملی شده تا بخشی از تقاضای خرید از بازار خارج شود و قیمت‌ها شیب افزایشی را تجربه کنند.

در حال حاضر پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۴۵ میلیون تومان، ساینا ۱۴۷ میلیون، تیبا دو ۱۶۰ میلیون، کوییک دنده ای ۱۶۸ میلیون، رانا ای ایکس ۲۲۵ میلیون، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۳۸۵ میلیون، پژو پارس ۲۷۰ میلیون و سمند ال ایکس ۲۳۵ میلیون تومان به فروش می رسد.

کد خبر 6226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =