زمان معارفه آنلاین شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی : امروز و فردا

زمان برگزاری جلسه معارفه آنلاین شرکت ۴۰۰ میلیارد تومانی پارس فولاد سبزوار برای امروز و فردا مشخص شد تا عرضه اولیه ۱۵ درصدی در چهارشنبه انجام شود.

به گزارش بیداربورس، مدیر پذیرش بورس تهران اعلام کرد: با توجه به اعلام آمادگی شرکت پارس فولاد سبزوار برای عرضه اولیه سهام در بازار دوم این بورس، جلسه معارفه این شرکت از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۲ و ۲۳ شهریور به منظور تشریح برنامه های جاری، آتی و وضعیت مالی از طریق لینک پیوست بصورت آنلاین برگزار می شود.

براین اساس، کلیه سرمایه‌گذاران و اشخاص دارای مجوز مشاور سرمایه گذاری می توانند سوالات را در طول مدت زمان برگزاری جلسه معارفه بصورت آنلاین مطرح و پاسخ را دریافت کنند.

بنابراین گزارش، چهارشنبه این هفته ۶۰۰ میلیون سهم "فسبزوار" معادل ۱۵ درصد از سهام این شرکت در بازار دوم معاملات بورس به عموم واگذار می شود. در  این عرضه، حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی ۱۲۰۰ سهم و با قیمت مبنای ۲۸۴۱ تومانی و کف و سقف ۲۵۵۷ تا ۳۱۲۵ تومانی تعیین شده و تامین سرمایه امید هم متعهد پذیره نویسی ۵۰ درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه است.

سرمایه شرکت با ۳۶۷ نیروی انسانی در بدو تاسیس ۱۰۰ میلیون تومان بوده که طی یک مرحله افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است. ۸۴.۹ درصد سهام تحت مالکیت به شرکت اپال کانی پارس و ۱۵ درصد به سازمان ایمیدرو تعلق دارد.

کد خبر 7186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =