آیا بازار امروز حمایت خواهد شد؟

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در صورت اصلاح در بازار، اصلاح عمیقی از منظر قیمتی را متصور نیستم و در صورت حمایت شدن بازار، افزایش قیمتی چشمگیری را انتظار ندارم.

سامان منتظری رئیس هیات مدیره شرکت رادمان سرمایه به وضعیت معاملات روز قبل اشاره کرد و به بیداربورس،  گفت: بازار روز گذشته بازار پر عرضه ای را شاهد بودیم اما فروشنده های قویی در بازار مشاهده نشده و حتی بعضی از سهم های بزرگ،مورد حمایت فعالین بازار قرار گرفت که یکی از دلایل آن قرار گیری شاخص کل و شاخص کل هم وزن در محدوده حمایتی خود است. از این رو سرمایه گذاران منتظر واکنش بازار به این محدوده حمایتی هستند در صورت از دست رفتن این محدوده حمایتی که در مورد شاخص کل محدوده یک میلیون و ۴۷۵ هزار واحد و در مورد شاخص کل هم وزن در محدوده ۴۴۰ هزار واحد است،عملا روند صعودی کوتاه مدت بازار به پایان خواهد رسید و وارد روند اصلاح کوتاه مدتی خواهیم شد.  
متتظری افزود: انتظار می رود که اصلاح عمیقی را شاهد نباشیم و پایان این اصلاح در مورد شاخص کل محدوده یک میلیون ۳۵۰ هزار واحد الی یک میلیون و ۴۰۰  واحد  و در مورد شاخص کل هم وزن محدوده ۴۱۵ هزار واحد است.
 وی افزود: از طرف دیگر صنایع خودرویی، پالایشی  , بانکی و... و. که به نوعی لیدر بازار محسوب می شوند دقیقا روی حمایت های خود قرار دارند و نمادهای بزرگ این صنایع مانند خودرو،  شپنا، وبملت و ...  امروز روی حمایت خود قرار خواهند داشت.  پس با توجه به جمیع شرایط امروز روز مهمی برای بازار سرمایه است.
این تحلیل گر بازار سرمایه تصریح کرد:  اما سوالی که مطرح است اینکه آیا سهام شاخص ساز و کلیت بازار که روی محدوده حمایتی خود قرار دارند مورد حمایت قرار می گیرند؟
با در نظر گرفتن شرایط فوق و با توجه به شرایط سیاسی و پارامترهای اقتصادی در صورت حمایت شدن بازار به نظر می رسد که چند صباحی در یک محدوده رنج در حال نوسان باشیم.
وی در پایان گفت: در صورت اصلاح در بازار، اصلاح عمیقی از منظر قیمتی را متصور نیستم و در صورت حمایت شدن بازار، افزایش قیمتی چشمگیری را انتظار ندارم.
 

کد خبر 7198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =