لیزینگ‌ایران‌ در مورد اعمال افزایش سرمایه ۵۶۷ درصدی توضیح داد

لیزینگ‌ایران‌ در مورد اعمال افزایش سرمایه ۵۶۷ درصدی و با سلب حق تقدم از سهامداران، توضیح داد و ضمن مواجه با توقف یک ساعته نماد، صف خرید شد.

به گزارش بیدار بورس، لیزینگ‌ایران‌ که با سرمایه ۴۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد در مورد اعمال افزایش سرمایه ۵۶۷ درصدی از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی که در مجمع فوق العاده ماه گذشته تصویب شد، توضیح داد و ضمن مواجه با توقف یک ساعته نماد، صف خرید شد.

براساس این گزارش، "ولیز" ضمن پیوست پیش نویس اعلامیه پذیره نویسی که بلافاصله بعد از مجمع فوق العاده ۱۰ شهریور آماده شده، اعلام کرد: نظر به اینکه صورت جلسات مجامع عمومی و تغییر مدیران شرکت از سال ۹۷ به دلیل نواقص و ایرادات به تایید بانک مرکزی نرسیده بود، مراتب مورد پیگیری های مستمر قرار گرفته و در نهایت تاییدیه های لازم طی نامه های ۲۳ مرداد و ۲۱ شهریور، دریافت و بلافاصله نسبت به ثبت در اداره ثبت اسناد اقدام و به مجرد دریافت اعلامیه ثبتی، نسبت به آگهی پذیره نویسی اقدام خواهد شد.

ضمناً تمام مدارک لازم در اول مهر برای اداره ثبت شرکت ها پست شده و برنامه پذیره نویسی سهام طی نامه ۱۸ شهریور به مدیریت نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی ارائه شده است. تعجیل و تسریع در تحقق افزایش سرمایه مصوب شرکت از نهایت اولویت برخوردار بوده و از این رو تمام مساعی معمول خواهد شد تا در کوتاه ترین زمان ممکن به حیطه اجرا در آید.

کد خبر 7689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =