ارتقاء رتبه اعتباری شرکت فولاد مبارکه اصفهان

شرکت رتبه‌بندی اعتباری پایا، رتبه بلندمدت AA با دورنمای باثبات و رتبه اعتباری کوتاه مدت A1+ با درجه سرمایه‌گذاری را به شرکت فولاد مبارکه اصفهان (سهامی عام) تخصیص داد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت رتبه‌بندی اعتباری «پایا» بر اساس بررسی داده‌های کمی شامل صورت‌های مالی و نسبت‌های مالی مستخرج از آن و ویژگی‌های کیفی شامل ارزیابی‌های مربوط به فعالیت‌های شرکت، حاکمیت شرکتی، محیط عملیاتی، تأمین مالی و سوابق آن و نیز تحلیل فضای کلان اقتصادی، کسب‌وکار و صنعت مربوطه، رتبه اعتباری بلندمدت AA با دورنمای باثبات و رتبه اعتباری کوتاه مدت A1+ با درجه سرمایه‌گذاری را به شرکت فولاد مبارکه اصفهان (سهامی عام) تخصیص داد.

کمیته رتبه‌بندی اعتباری شرکت رتبه‌بندی اعتباری پایا در تاریخ یکم تیرماه 99 رتبه اعتباری بلندمدتA+ را به شرکت فولاد مبارکه اصفهان (سهامی عام) تخصیص داده بود. بر اساس بازنگری صورت گرفته، رتبه بلندمدت شرکت به AA ارتقا یافت.

بر اساس واژه‌نامه تعاریف شرکت رتبه‌بندی اعتباری «پایا»، در این طبقه از رتبه اعتباری بلندمدت، ظرفیت ایفای تعهدات مالی در سطح بسیار بالاست. همچنین دورنمای رتبه اعتباری «پایا» اظهارنظر در مورد مسیر احتمالی رتبه اعتباری در میان‌مدت است. دورنمای باثبات بدین معنی است که احتمالاً رتبه اعتباری در آینده قابل پیش‌بینی تغییر نخواهد کرد.

یادآور می شود همه تحلیل‌های کمی بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی‌شده و یادداشت‌های همراه آن برای سال‌های مالی منتهی به اسفند ۱۳۹۷، ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ و سایر اطلاعات ارائه‌ شده توسط شرکت پلیمر آریا ساسول (سهامی عام) انجام شده است.

کد خبر 8618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =