۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
سبز کم‌رنگ شاخص

شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳۳۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۳ هزار و ۶۳۲ واحد کاهش، به رقم ۳۷۶ هزار و ۵۲۶ واحد را به ثبت رساند.

به گزارش بیدار بورس،  برپایه معاملات امروز، بیش از ۵ میلیارد و ۱۵۵ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۸ هزار و ۸۸ میلیارد ریال دادوستد شد.

شاخص بازار اول افزایش ۴۶۷ واحدی و شاخص بازار دوم، کاهش ۱۹ واحدی را تجربه کردند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از سه هزار و ۷۲۰میلیارد تومان رسید.

در جریان معاملات امروز ارزش بازار به ۷۰ میلیون و ۵۱۹ هزار میلیارد رسید که در این راستا ارزش دلاری آن به ۲۵۷ میلیارد و ارزش معاملات به ۳۷ هزار و ۲۸۱ میلیارد رسید.

خالص ورورد پول حقیقی ۴ هزار و ۵۲۸ میلیارد شد که در همین راستا تعداد نمادهای مثبت بازار به ۱۷۴ و تعداد نمادهای منفی به ۴۴۲ نماد رسید. مجموع ارزش فروش حقیقی ۳۲ هزارو ۲۳۷ میلیارد و ارزش خرید حقیقی به ۲۷ هزار و ۷۰۸ میلیارد رسید در ادامه مجموع ارزش فروش حقوقی ۵ هزار و ۵۶ میلیارد و ارزش خرید آنها به ۹ هزار و ۵۸۴ میلیارد رسید.

در این راستا بیشترین تقاضا در سهم ها به "انرژی ۳۱" با ارزش صف یک هزار و ۲۵۶ میلیارد و بیشترین تقاضا به سهم "آریان" به ارزش صف ۵۵۱ میلیارد رسید. همچنین "اتکای" و "شارک" به ترتیب بیشترین ارزش خرید و فروش در بخش حقیقی را به خود اختصاص دادند و "وپارس" و "اتکای" نیز به ترتیب بیشترین ارزش خرید و فروش حقوقی ها را کسب کردنند.

"محصولات شیمیایی" نیز بیشترین ارزش خرید و فروش حقیقی‌ها بود که در همین راستا "محصولات شیمیایی" بیشترین ارزش خرید حقوقی  و "بیمه و صندوق بازنشستگی" بیشترین ارزش فروش حقوقی را داشت.

بررسی شاخص صنایع بر اساس ارزش معاملات :      
گروه درصد تغییرات شاخص ارزش معاملات حجم معاملات
محصولات شیمیایی ۰.۴۶% ۴,۶۹۹.۲ B ۱۶۴ M
فلزات اساسی ۰.۳۳% ۳,۸۳۹ B ۲۹۶ M
خودرو و ساخت قطعات ۰.۰۰% ۲,۶۳۰.۲ B ۹۵۶ M
فراورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای ۰.۴۴% ۲,۱۱۶ B ۲۸۲ M
بانک‌ها. موسسات اعتباری  ۱.۳۱% B۱,۵۱۸.۵ ۶۱۸ M 
کد خبر 8819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =