بالاترین سرمایه‌گذاری "وبشهر" در اختیار "ونوین" بود / رشد ١٢٩ درصدی سود خالص "وبشهر"

میزان سود خالص "وبشهر" در ۳ ماهه، برابر با ۱۷۲ میلیارد تومان بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۱۲۹ درصدی داشته است.

به گزارش بیدار بورس، شرکت توسعه صنایع بهشهر در ۳ ماهه منتهی به خردادماه ۱۴۰۳، درآمد عملیاتی ۱۸۱ میلیارد تومانی به ثبت رساند. این مبلغ در مقایسه با درآمد ۳ ماه نخست سال ۱۴۰۲ با رشد ۱۰۰ درصدی همراه بود.

مبلغ به دست آمده حاصل از درآمد سود سهام بود.

ترکیب بهای‌ تمام‌شده پرتفوی شرکت را بخش‌های سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه و شرکت‌های غیربورسی تشکیل داده است. پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها برابر با ۲ هزار و ۷۸۸ میلیارد تومان است که بیشترین سهم سرمایه‌گذاری را بازار سرمایه با مبلغ ۲ هزار و ۳۳ میلیارد تومان به خود اختصاص داده است و مابقی آن در شرکت‌های غیربورسی سرمایه‌گذاری شده است.

"وبشهر" بیشترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در پرتفوی بورسی خود را در بخش بانک‌ها و مؤسسات اعتباری با ۶۸۶ میلیارد تومان به ثبت رساند. این سرمایه‌گذاری متعلق به بانک اقتصاد نوین بود.

میزان سود خالص "وبشهر" در ۳ ماهه، برابر با ۱۷۲ میلیارد تومان بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۱۲۹ درصدی داشته است. سال گذشته این رقم برابر با ۷۵ میلیارد تومان بود. میزان سود خالص هر سهم در این دوره ۶۹ ریال شناسایی شد.

 میزان سرمایه ثبت شده شرکت در این دوره، ١٥٠٠ میلیارد تومان بود. این مبلغ در مقایسه با سال گذشته تغییری نداشت. میزان سود انباشته اعلام شده از سوی شرکت با یک رشد ٣٠ درصدی، برابر با ۷۵۰ میلیارد تومان به ثبت رسید.

همان‌طور که در ابتدای گفته شد میزان درآمدی که "وبشهر" از فروش سهام خود به دست آورد برابر با ۱۸۱ میلیارد تومان بود. این مبلغ حاصل فروش سهام شرکت‌های صافولا بهشهر و تأمین سرمایه نوین بود.

کد خبر 38057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =