سهامداران ۱۴۰۱ منتظر رشد باشند

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: از شاخص انتظار رشد بیشتر از یک میلیون و ۶۰۰ هزار  الی یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد را نخواهم داشت ولی با تورمی که در کشور وجود خواهد داشت و گزارش های مالی سال ۱۴۰۱منتشر شود در سال آینده شروع حرکت بزرگی را در بازار پیش‌بینی می‌کنم.

سامان منتظری رییس هیات مدیره شرکت رادمان سرمایه  با بیان اینکه در حال حاضر بازار سرمایه درگیر چندین مشکل اساسی است گفت: مشکل اول بی‌اعتمادی مردم است و این بی‌اعتمادی موجب افت چشم‌گیر ارزش معاملات شده و فعلا با این ارزش معاملات پایین، نمی‌توان انتظار رشد قدرتمندی در بازار داشت.
وی افزود: مشکل دوم قیمت‌گذاری دستوری خودرو است و تا زمانی که تصمیم نهایی گرفته نشده و اجرا نشده، بازار منتظر خواهد ماند.
این تحلیل گر بازار سرمایه مشکل سوم را این چنین بیان کرد: مذاکرات برجام به عنوان یکی از مشکلات بازار سرمایه است ، در صورتی که نتیجه مذاکرات به زودی مشخص نشود و وارد جلسات پی‌درپی‌ در طول ماه‌های آینده شود؛ باز هم بازار سهام منتظر خواهد ماند!
منتظری گفت: مشکل چهارم قطعی و گرانی گاز برای صنایع است که در کوتاه مدت تاثیر منفی خواهد گذاشت.
وی در پایان گفت: با جمیع این موارد، از شاخص انتظار رشد بیشتر از یک میلیون و ۶۰۰ هزار  الی یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد را نخواهم داشت ولی با تورمی که در کشور وجود خواهد داشت و گزارش های مالی سال ۱۴۰۱منتشر شود در سال آینده شروع حرکت بزرگی را در بازار پیش‌بینی می‌کنم.

کد خبر 10221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =