پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی به سرپرستان خانوار مبتلا به کرونا از فردا

وزیر اقتصاد از پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی به سرپرستان خانوار مبتلا به کرونا با اقساط ماهانه ۳۰۰ هزار تومان از فردا خبر داد.

به گزارش بیداربورس، احسان خاندوزی با اشاره به پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی از فردا به همه سرپرستان خانوارهایی که به دلیل کرونا بستری شده اند، گفت: این تسهیلات برای کمک به کاهش خسارات ناشی از هزینه های درمان و تعطیلی کسب و کار پرداخت می شود.

وی افزود: افراد مشمول از طریق پیامک به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و یا بانک رسالت معرفی خواهند شد.

بر اساس این گزارش، عباس مرادپور سرپرست معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد نیز در این خصوص گفت: این وام ۱۰ میلیون تومانی به سرپرستان خانوارهایی که به علت کرونا در بیمارستان بستری شده‌ و فاقد شغل و درآمد ثابت هستند، پرداخت خواهد شد.

وی افزود:‌ اطلاعات مربوط به این افراد از وزارت بهداشت دریافت و با وزارت کار تطبیق داده می شود تا مشمولان شناسایی و از طریق پیامک یا تلفن به آنها اطلاع داده می‌شود. لذا متقاضیان به بانک ها مراجعه نکنند و در صورتی که مشمول طرح باشند از طرف بانک‌های قرض‌الحسنه مهر ایران و بانک رسالت با آنها تماس گرفته می‌شود.

مرادپور ادامه داد: این وام ۳ ساله با اقساط ماهانه حدود ۳۰۰ هزار تومان است. ضمانت وام نیز بر اساس اعتبار سنجی افراد است و در صورت خوش حسابی، حداقل تضمین‌ها از آنها اخذ خواهد شد.

کد خبر 10312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =