فتح کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد + تحلیل سهم "ثقزوی"

در جریان معاملات امروز، معادل ۵۸.۵ درصد کل ارزش خرید را حقیقی‌های بازار انجام دادند. این در حالی است که حقوقی‌های بازار با ۴۱.۵ درصد از ارزش کل معاملات، سهم کمتری را نسبت به حقیقی‌ها در ورود نقدینگی به بازار داشته‌اند.

به گزارش بیدار بورس، شاخص کل بورس با رشدی که امروز تجربه کرد موفق به فتح کانال یک میلیون ۳۰۰  هزار واحد شد.  
برخلاف هفته گذشته این هفته تا به امروز بازار روندی مثبت را در پیش گرفته است.  
اما شب گذشته خبری مبنی بر عرضه اولیه در فرابورس برای هفته آینده منتشر شد. بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که زمان عرضه اولیه برای بازارسرمایه بسیار مهم است از این رو باید منتظر واکنش بازار به این عرضه باشیم.  

 از معاملات امروز چه خبر؟  

در جریان معاملات امروز، سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۰، سهم حقیقی‌ها از کل حجم خرید معادل ۸۰ درصد وسهم حقوقی‌ها معادل ۲۰ درصد بوده است.

از سوی دیگر، سهم حقیقی‌ها از کل ارزش فروش‌های امروز بازار معادل ۶۵.۹ درصد بود. این در حالی است که حقوقی‌های بازار با سهم ۳۴.۱ درصدی، سهم کمتری را نسبت به حقیقی‌ها در خروج نقدینگی از بازار داشته‌اند.

همچنین، سهم حقیقی‌ها از کل حجم های فروش معادل ۸۴.۹ درصد وسهم حقوقی‌ها معادل ۱۵.۱ بوده است.

بر اساس این گزارش، بازار سهام با ۱۰۰ صف خرید به ارزش ۳ هزار و ۹۲۹ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال به کار خود پایان داد. این در حالی است که در آن سوی دیگر بازار با ۵۱ صف فروش به ارزش ۲ هزار و ۵۷ میلیارد و ۷۶۴ میلیون ریال حرکت خود را تمام کرد.

در جریان معاملات چهارمین روز هفته (سه‌شنبه، دوازدهم بهمن ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۶ هزار و ۶۸۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۰۱ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۵۵۵ واحد افزایش، به رقم ۳۳۳ هزار و ۲۸۴ واحد را به ثبت رساند.

برپایه معاملات چهارمین روز معاملاتی هفته، بیش از ۷ میلیارد و ۵۸۶ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۲ هزار و ۸۶۶ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.

شاخص بازار اول افزایش ۷ هزار و ۴۸ واحدی و شاخص بازار دوم، افزایش ۶ هزار و ۷۸۵ واحدی را تجربه کردند.

تحلیل سهم "ثقزوی"

کد خبر 13040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =