تاریخ انقضا وعده های رئیسی رسید؟ + تحلیل سهم "کطبس"

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز ۰.۶واحد و شاخص هم‌وزن نیز ۰.۷۷درصد افت کردند.

به گزارش بیدار بورس،  شاخص کل بورس امروز هم به روند منفی خود ادامه داد و موجب بی اعتمادی دوباره سهامداران به بازارسهام شد. کارشناسان معتقدند که این روزها با توجه به شنیده شدن اخبار مثبت از توافقات و کاهش نرخ دلار تقاضا حداقل در گروه‌های خودرویی و بانکی باید افزایش یابد اما متاسفانه در این گروه‌ها  شاهد صفوف فروش هستیم که این اصلا برای بازارسرمایه خوب نیست.
برخی دیگر از کارشناسان نزول ارزش دلاری بازار را جدی دانسته و معتقدند که این متغیر به سطحی که در سال ۹۲ به ثبت رسیده بود بازگشته است و دولت سیزدهم را مقصر اصلی این وضعیت دانسته اند.
    
از معاملات امروز چه خبر؟      

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از افت هفت هزار و ۵۶۱واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۴هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۷۷درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۷۱نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۲۱۵نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز در حدود ۴۱۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «خودرو»، «شتران»، «خساپا»، «خگستر»، «شبندر»، «شپنا» و «وتجارت» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «تجلی»، «توسن»، «فرابورس»، «کرمان»، «مدیریت»، «فجهان» و «آریا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به دو هزار و ۶۲۰میلیارد تومان رسید.

نمای پایانی-min

    تحلیل سهم" کطبس"  

کد خبر 13351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =