ثبت معامله ۱.۸ میلیون تن انواع محصول در بورس کالا

در هفته منتهی به ۲۲ بهمن ماه یک میلیون و ۸۰۵ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۲۶ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت. سیمان، فولاد و سنگ آهن سنگین وزن های تالار محصولات صنعتی و معدنی و وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری برترین های تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بودند.

به گزارش بیداربورس طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۳۴۰ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۷ هزار و ۴۵۱ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۹۶۱ هزار و ۷۶۶ تن سیمان، ۱۸۶ هزار و ۷۸۵ تن فولاد، ۹۸ هزار تن سنگ آهن، ۸۴ هزار تن آهن اسفنجی، ۱۴ هزار و ۵۲۵ تن آلومینیوم، ۴ هزار و ۲۴۰ تن مس، یک هزار و ۴۴۵ تن شمش روی، ۱۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۵۰ تن سرب و ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها مورد دادوستد قرار گرفت.

شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۴۴۶ هزار و ۱۳۴ تن انواع کالا به ارزش ۶۵ هزار میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۹۹ هزار تن وکیوم باتوم، ۹۳ هزار و ۱۰۳ تن قیر، ۶۸ هزار و ۷۹۲ تن مواد پلیمری، ۲۸ هزار و ۲۱۵ تن مواد شیمیایی، ۴۵ هزار تن لوب کات، ۱۱ هزار و ۹۳۰ گوگرد و ۳ هزار و ۱۸۶ تن روغن پایه معامله شد.

همچنین ۱۸ هزار و ۶۸۵ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

کد خبر 13543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =