بانک مقصد سرمایه گذاران ریسک گریز

رییس هیات مدیره شرکت رادمان سرمایه  با  بیان اینکه بازار روز دو شنبه  ۲۵ام بهمن ماه سال ۱۴۰۰ کماکان در نبود نقدینگی به سر میبرد و مثبت ها و منفی ها ماندگار نخواهد ماند گفت:  بیشتر بازار در وضیعت رنج و نوسانی خواهد بود مادامی که پولهای درشت وارد بازار نشود بازار درهمین حالت باقی خواهد ماند .

سامان منتظری در گفت‌وگو با بیداربورس افزود: دلیل مثبت بودن بازار در روز دوشنبه  بعضی از سهم ها صرفا ناشی از عرضه و تقاضا است و پول بزرگی وارد نشده است،  و کماکان صندوق های درآمد ثابت و مختلط مورد اقبال بازار قرار گرفت و با ۳۴ میلیارد بیشترین ورود پول و داشت و بعد از صندوق های در آمد ثابت صنایع  استخراخ کانی های فلزی با ۲۹ میلیارد و تامین سرمایه ها با ۵.۵ میلیارد بیشترین ورود پول را داشته اند .

منتظری در ادامه گفت: از طرفی دیگر به ترتیب محصولات شیمیایی با ۳۸ میلیارد بانکها با ۳۵ میلیارد و فلزات اساسی با ۳۴ میلیارد بیشترین خروج پول را داشته اند، که این اعداد چه از نظر ورود یا خروج اعداد بزرگی نیست و به همین دلیل هست  که بازار در حالت خنثی در حال معامله است.
این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد:  با توجه به این که اعتماد  سرمایه گذاران در  بازار سرمایه کاسته شده پول جدیدی وارد بازار نشده یکی از راههای اینکه اعتماد به بازار سرمایه برگرده هدایت سرمایه به این بازار است که به تولید کمک خواهد کرد مانند کاهش سود بانکی است، مادامی به پی بر ای بازار از بانک بالاتر باشد سرمایه گذاری در مکانی بی ریسک برای فعالین جذابتر است.    
منتظری در پایان گفت: با توجه به جمیع شرایط این پول در یکی دو روز وارد بازار نخواهد شد و کماکان بازار نوسانی را پیش بینی میکنم.

کد خبر 13702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =