۲۹ درصد خودروهای ناقص کف پارکینگ ایران خودرو و سایپا تحویل شد

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به لزوم نظارت بر عملکرد قطعه سازان از تحویل ۵۰ هزار خودروی کف پارکینگ ایران خودرو و سایپا طی روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش بیداربورس، ذبیح الله خداییان با اشاره به تحویل ۵۰  هزار از ۱۷۰ هزار خودروی کف پارکینگ خودروسازان طی روزهای اخیر گفت: کوتاهی‌هایی در این حوزه صورت گرفته که توجیهی ندارد . مردم حق دارند ناراضی باشند. چرا که باید پیشاپیش پول بدهند در نوبت بمانند و از طرفی هم می‌بینند ده‌ها هزار خودرو کف پارکینگ‌ها پارک شده اند.

وی افزود: از طرف دیگر به محض اینکه قیمت خودرو افزایش پیدا می‌کند بسیاری از خودروهای کف پارکینگ‌ها در اختیار مردم گذاشته می‌شوند که نشان می‌دهد، سیاستی پشت این قضیه بوده و فقط قسمتی مربوط به کمبود قطعه است.

این مقام مسئول ادامه داد: در شرایط جنگ اقتصادی ، مدیران باید بتوانند با توجه به تحریم ها، قطعات مورد نیاز را تامین کنند اما کوتاهی هایی صورت گرفت. بنابراین سازمان بازرسی ورود کرد و در نهایت مدیران ایران خودرو و سایپا عزل شدند.

خداییان گفت : سازمان بازرسی می‌تواند به موضوع خودروسازان ورود کند اما نظارت بر قطعه سازان که بخش خصوصی است باید از طریق سازمان استاندارد، سازمان حمایت و وزارت صنعت انجام شود.

کد خبر 13909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =