۳۵ میلیارد تومان سود به جیب سهامداران چکاپا

مدیرعامل شرکت کاغذ پارس بااشاره به حذف مالیات از این صنعت گفت: با حذف مالیات می‌توان نوید داد که این پول به جیب سهامداران و شرکت خواهد رفت چرا که رقمی حدود ۳۵ میلیارد تومان معافیت مالیات برای شرکت رقم خواهد خورد.

به گزارش بیداربورس، عبدالله موذنی، مدیر عامل شرکت کاغذ پارس با نگاهی به رشد قابل توجه تولید، ایجاد تحول در شرکت، انسجام برنامه‌های تولید و فروش استفاده از دانش دانشگاهی و قرارداد با آن‌ها و اجرایی شدن استراتژی‌های هیات مدیره در دوران سکانداری خود اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه کارخانه کاغذ پارس تولید کننده‌ای است که مشابه آن را در ایران نخواهید یافت، در خصوص وجه تمایز این شرکت با دیگر شرکت‌های تولید کننده بیان کرد: شعار کارخانه ما این است که برای تولید کاغذ هیچ درختی را قطع نخواهیم کرد.

او ادامه داد: علی‌رغم شرکت‌های دیگر که مواد اولیه آن‌ها چوب است مواد اولیه ما برای تولید کاغذ پسماندهای نیشکر که باگاس نام دارد است.

به گفته موذنی شرکت تاکنون باگاس خود را از شرکت نیشکر هفت تپه تامین کرده اما اخیرا به علت وجود مشکلاتی که در هفت تپه بود دست به دامان شرکت های دیگر شده‌ است البته هفت تپه تنها می‌تواند جوابگوی ۲۰۰ هزار تن باگاس باشد که نیاز شرکت بیش از این‌ها است.  

مدیرعامل شرکت کاغذ پارس با اشاره به این موضوع که شرکت تا دو سال آینده باگاس دارد، گفت:

امسال ۲۵۰ هزار تن دیگر باگاس تامین خواهیم کرد.

پیشبینی خوب از آینده شرکت

وی روند شرکت را در بخش مالی مناسب دانست و اظهار کرد: در کدال صورت‌ مالی خوبی داشته‌ایم و این روند در بلند مدت ادامه دار خواهد بود.

حل معضل قطعی برق

او در رابطه با طرح‌های توسعه شرکت اظهار کرد: در مرداد و تیر ماه قطعی برق از معضلات شرکت بود که ما این موضوع را با خرید ۳ دستگاه دیزل ژنراتور که در چند ماه آینده نصب خواهند شد برای تابستان پیش رو حل کرده‌ایم.

استفاده مجدد از آب مصرفی

موذنی کمبود آب را از دیگر معضلات دانست و گفت: شرکت گاهی اوقات حدود ۹ ساعت آب نداشته بنابراین ما طرحی داریم که از آب مصرفی خود دوباره استفاده کنیم و در همین راستا قرار است با یک شرکت اتریشی همکاری کنیم.

عرضه محصولات شرکت پارس طبیعت با نماد سوگاس

مدیرعامل شرکت کاغذ پارس در رابطه با شرکت تازه تاسیس پارس طبیعت بیان کرد: برای ساخت این شرکت تلاش‌های زیادی صورت گرفته است و اکنون این شرکت با برند سوگاس در بازار عرضه می‌شود

که شرکت کاغذ پارس منابع مالی آن‌ها را تامین می‌کند.

وی این شرکت را مانند جوان نوپایی دانست که در حال توسعه است و سودش احتمالا تقسیم نشود بلکه برای توسعه به کار رود.

او در راستای ارتباط مدیران شرکت با سهامداران گفت: زیر ساخت دیجیتال جهت ارتباط مدیران شرکت با سهامدران در دست احداث است و ما ارتباط معقولی با سهامداران خواهیم داشت.

موذنی شرکت را از لحاظ صادرات در وضعیت خوبی دانست و مطرح کرد: اخیرا به فناوری دست یافته‌ایم که خمیر مایع را قبل از تبدیل به کاغذ در داخل و خارج به فروش میرسانیم.

حدود ۳۵ میلیارد به جیب شرکت و سهامدار می‌رود

مدیرعامل شرکت کاغذ پارس در رابطه با حذف مالیات از این صنعت بیان کرد: خوشبختانه با حذف مالیات می‌توان نوید داد که این پول به جیب سهامداران و شرکت خواهد رفت چرا که رقمی حدود ۳۵ میلیارد تومان معافیت مالیات برای شرکت رقم خواهد خورد.

برنامه شرکت برای حمایت از سهام دربورس

به گفته موذنی در سال ۹۹ برای حمایت از سهام حدود ۱۴۰ میلیارد تومان بازارگردانی تهیه شد و استراتژی سال جدید برای حمایت از سهامداران جذب سرمایه‌گذار خواهد بود.

کد خبر 13975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =