دلیل فروش سهام سایپا چه بود؟

متأسفانه برخی برای منافع شخصی خود به موضوع فروش سهام سایپا دامن زده و برای آن حاشیه سازی کرده‌اند در صورتی که مشکل خاصی نیست و تمام حواس صندوق به این سهم است.

به گزارش بیداربورس به نقل از سنا مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به شایعاتی مبنی بر فروش سهام سایپا با رنج منفی  گفت: صندوق بازنشستگی فولاد به منظور پرداخت حقوق بازنشستگان و همچنین مقدار کسری خود طی چند روز اخیر اقدام به فروش سهام تحت مدیریت خود کرده است.

حسین عامریان افزود: با توجه به اینکه نقدشوندگی در بازار سرمایه بالا است، صندوق بازنشستگی برای پرداخت حقوق بازنشستگان باید از بازار سرمایه کمک می‌گرفت. به همین دلیل مقدار کمی از سهام سایپا را به فروش رساند که متاسفانه به دلیل شیطنت برخی افراد، حساسیت این اقدام از سوی صندوق، بسیار شدت یافت.

وی عنوان کرد: برخی افراد با حاشیه‌سازی، فضا را برای این اقدام نامساعد کردند در صورتی که این صندوق سهامدار این سهم است و به هیچ عنوان خواهان خراب کردن این سهم نبوده و نیستیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد ادامه داد: اقدام صندوق تنها در جهت تامین نقدینگی برای حقوق بازنشستگان بود که خوشبختانه انجام شد و ما خواهان به حاشیه بردن سهم سایپا نیستیم.

عامریان خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی برای منافع شخصی خود به این موضوع دامن زده و برای آن حاشیه‌سازی کرده اند در صورتی که مشکل خاصی نیست و تمام حواس صندوق به این سهم است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با بهبود بازار، شاهد ارزندگی بیشتر سهم سایپا خوااهیم بود و شرایط بهتر از حال خواهد شد.

کد خبر 16817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =