رکورد خروج پول حقیقی شکسته شد + تحلیل سهم "غبهار"

شاخص کل به واسطه معاملات گروه خودرویی به سطح حمایتی یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحدی واکنش نشان داد و در نیمه دوم بازار کمی از افت خود را پس گرفت. با این وجود همچنان شاهد خروج پول حقیقی و کاهش ارزش معاملات هستیم؛ به گونه ای که امروز دوباره رکورد کم‌ترین ارزش معاملات خرد در سال ۱۴۰۱ شکسته شد.

به گزارش بیدار بورس، بازارسرمایه در ادامه روند روزهای گذشته امروز هم لباس قرمزی بر تن کرد  بیش از 4 هزار واحد ریزش را تجربه کرد. 
در روزهای اخیر شاهد شدت گرفتن هر روزه خروج پول حقیقی از بازارسرمایه هستیم به طوری که امروز رکورد کم‌ترین ارزش معاملات خرد در سال ۱۴۰۱ شکسته شد.
مشکلی که بازار با آن دسته‌وپنج نرم میکند همین پایین بودن ارزش معاملات خرد است که این روزها در حوالی 2 تا 3 هزار میلیارد تومان پرسه می‌زند که این زنگ خطری برای بازارسرمایه محسوب می‌شود. 
به عقیده کارشناسان اگر مشکلات این چنینی بازارسرمایه حل شود زمینه رشد بورس فراهم خواهد شد و شاهد رونق گرفتن معاملات خواهیم بود. 

از معاملات امروز چه خبر؟                                                                             
 در پایان معاملات امروز(سه‌شنبه، بیست‌ویکم تیرماه) شاخص کل بورس پس از افت ۴۰۶۵ واحدی در ارتفاع  یک میلیون و ۴۸۳ هزار واحد قرار گرفت و  شاخص هم‌وزن هم با کاهش ۴۰۸۴ واحدی همراه شد.
                 
صف فروش احتمالی فردا 
 در این پست علاوه بر نگاهی به بازار امروز، مروری هم بر سهم "غبهار" که صف فروش احتمالی فردا است، می‌اندازیم.                  

رکورد خروج پول حقیقی شکسته شد + تحلیل سهم "غبهار"

                                                                                                    

منبع: بیدار بورس
کد خبر 19178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =