دلار نردبان بورس شد؟ + تحلیل سهم "حبندر"

شاخص کل اولین روز هفته را صعودی آغاز کرد و با افزایش بیش از ۷٬۶۰۰ واحدی توانست تا ارتفاع یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحدی افزایش پیدا کند. با این وجود بررسی روند تغییرات شاخص کل نشان می‌دهد که از میانه بازار شاهد عقب نشینی شاخص کل بودیم که حاکی از افزایش فشار فروش در بازار است.

به گزارش بیدار بورس، بازارسرمایه اولین روز هفته را با روند مثبتی آغاز کرد و در نهایت بیش از ۷ هزار واحد رشد را تجربه کرد.  
اخبار ضدونقیض برجامی موجب شد که دلار بار دیگر به کانال ۳۰ هزارتومانی بازگردد و به گفته کارشناسان افزایش قیمت دلار توانست بورس را بالا بکشد.
نفت جهانی نیز امروز بار دیگر به بالای ۱۰۰ دلار راه پیدا کرد و در همین راستا نمادهای پالایشی مورد توجه قرار گرفتند.
ارزش معاملات خرد در بازار امروز برابر با حدود ۳هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان بود که هرچند توانست بالای سه هزار میلیارد تومان باقی بماند اما نسبت به روز چهارشنبه کاهش بیش از ۷ درصدی را نشان می‌دهد.  

از معاملات امروز چه خبر؟                                                                                    
در پایان معاملات امروز(شنبه، پنجم شهریورماه) شاخص کل بورس پس از رشد هفت هزار و ۶۷۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحدی قرار گرفت و شاخص هم وزن نیز با رشدی قابل توجه و امیدوارکننده برای صاحبان سهم‌های کوچکتر به کار خود پایان داد.  
   
صدرنشین برترین‌های عرضه  
 در این پست علاوه بر نگاهی به بازار امروز، مروری هم بر سهم "حبندر" که امروز جز صدرنشینان برترین‌های عرضه بود، می‌اندازیم.          

دلار نردبان بورس شد؟ + تحلیل سهم "حبندر"

                                                                                                                   

منبع: بیدار بورس
کد خبر 20828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =