دولت دومین وزیر پیشنهادی برای وزارت کار را به مجلس معرفی کرد

استاندار سابق خراسان، معاون اسبق وزارت کشو، معاون فعلی رئیسی که از سوی اروپا تحریم شده به عنوان دومین وزیر پیشنهادی برای وزارت کار به مجلس معرفی شد.

به گزارش بیدار بورس، در پی عدم رای اعتماد مجلس به محمد مهدی زاهدی‌ به دلایلی مانند ثروت ۳ هزار میلیارد تومانی و حضور خانواده در خارج از کشور،  محمد حسینی با اشاره به نامه ابراهیم رئیسی به محمد باقر قالیباف درباره معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: صولت مرتضوی با سابقه مدیریت از بخشداری، معاون فرمانداری، استانداری و معاونت سیاسی وزارت کشور به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی شد.

وی افزود: نامه معرفی وزیر امروز در صحن علنی مجلس اعلام وصول شده و مرتضوی بلافاصله با حضور در کمیسیون های مربوطه به تشریح برنامه ها و پاسخ به سوالات نمایندگان مجلس می‌پردازد.

براساس این گزارش، صولت مرتضوی باباحیدری متولد ۱۳۴۰ معاون اجرایی رئیسی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری است و سوابقی چون رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان، ستاد انتخابات کشور، معاون سیاسی وزارت کشور، شهردار مشهد، استاندار خراسان جنوبی، بخشدار مرکزی فارسان، فرماندار لردگان، فرماندار بیرجند، مدیرکل اقدامات تأمینی سازمان زندان‌ها، مدیر اداری و مالی سازمان زندان‌ها دارد.

وی فروردین ۹۱ توسط اتحادیه اروپا و به دلیل نقش در نقض گسترده و شدید حقوق شهروندان ایرانی، تحریم شده است.  

کد خبر 22402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =