خودروساز بورسی درباره فروش محصولات خارج از بورس توضیح داد

گروه بهمن درخصوص فروش برخی محصولات جدید شرکت بهمن موتور خارج از بورس کالا، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش بیدار بورس، گروه بهمن درخصوص فروش برخی محصولات جدید شرکت بهمن موتور خارج از بورس کالا، توضیحاتی ارائه کرد و با توقف یک ساعته نماد، آماده بازگشایی شد.

بر این اساس، "خبهمن" پیرو گزارش منتشره در فضای مجازی مبنی بر فروش محصولات شرکت بهمن موتور خارج از بورس کالا اعلام کرد: بخشی از محصولات عرضه شده مربوط به تولیدات جدید بهمن موتور بوده که جهت ارزیابی بازار ازنظر تقاضای کل، بازاریابی و تحلیل مشتریان بالقوه است تا پس از تحلیل کامل عمق بازار و کلینیک خودرو در بورس کالا پذیرش و عرضه شوند.

عرضه بسیار محدودی که برای خودروهای پذیرش شده در بورس کالا (فیدیلیتی و دیگنیتی) صورت گرفته در راستای تدوین استراتژی های بازاریابی و پیاده سازی روش های مناسب فروش و توسعه سهم بازار و در چارچوب برنامه های پیشبرد بازار است که در بلندمدت موجب تقویت برند گروه، وفاداری مشتریان و قطعا منافع سهامداران خواهد بود.

عرضه صورت گرفته برای طرح جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده در چارچوب قوانین خاص بوده و لذا رعایت آنها برای شرکت اجتناب ناپذیر است و از آنجایی که عرضه برای طرح های مذکور در بورس کالا امکان پذیر نبوده، طبق هماهنگی های قبلی با بورس کالا مقرر شد به شیوه قرعه کشی اقدام شود.

سیاست های کلی گروه بهمن تداوم عرضه محصولات در چارچوب قوانین و مقررات بورس کالا و رعایت کامل صرفه و صلاح سهامداران است و خودروهای جدید نیز پس از عرضه بسیار محدود در این مرحله همانند سایر محصولات پذیرش شده، پس از انجام تشریفات پذیرش در بورس کالا و ازطریق بورس عرضه خواهد شد. رعایت اهم مقررات و اصول حاکمیت شرکتی در شرکت های فرعی این گروه همواره مورد تاکید بوده و به صورت دوره ای مورد پایش قرار می گیرد.

کد خبر 23939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =