جابه‌جایی ۱۳ شرکت بین تابلوهای بازار پایه فرابورس

آخرین طبقه‌بندی ناشران درج‌ شده در بازار پایه به استناد ماده ۲۱ دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل‌وانتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران امروز دهم بهمن‌ماه منتشر شد که بر اساس آن ۷ نماد به تابلو پایه زرد، ۳ نماد به تابلو پایه نارنجی و ۳ نماد به تابلو بازار پایه قرمز منتقل شدند.

به گزارش بیدار بورس، براساس اطلاعیه مدیریت نظارت بر ناشران بازار پایه شرکت فرابورس ایران و در راستای اجرای دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران مصوب در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۸۸، هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اصلاحیه‌های بعدی آن و مصوبه دهم بهمن ۱۴۰۱ کمیته درج شرکت فرابورس ایران، طبقه‌بندی شرکت‌های درج شده در بازار پایه فرابورس ایران در قالب تابلوهای"پایه زرد"، "پایه نارنجی" و "پایه قرمز" صورت گرفت که فهرست شرکت‌های انتقالی بین تابلوهای مذکور به شرح جداول زیر است.

لازم به ذکر است که طبقه بندی ناشر، نافی تکالیف و مسئولیت‌های وی در قبال الزامات قانونی و مقرراتی مربوطه از جمله قانون بازار اوراق بهادار و قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید نیست.

**فهرست شرکت‌های انتقالی به تابلوی «پایه زرد»

۱۳ شرکت بین تابلوهای بازار پایه فرابورس جابه‌جا شدند

** فهرست شرکت‌های انتقالی به تابلوی «پایه نارنجی»

۱۳ شرکت بین تابلوهای بازار پایه فرابورس جابه‌جا شدند

** فهرست شرکت‌های انتقالی به تابلوی «پایه قرمز»

۱۳ شرکت بین تابلوهای بازار پایه فرابورس جابه‌جا شدند

براساس این اطلاعیه، زمان توقف نمادهای مذکوردر تابلوهای"پایه زرد"، "پایه نارنجی" و "پایه قرمز" و بازگشایی نمادهای مذکور در تابلوهای مربوطه توسط مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 26528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =