این خودروها دوباره گران شدند + لیست قیمت

باتوجه به افزایش دوباره قیمت دلار در روزهای اخیر، روند قیمت خودروها در بازار نیز با افزایش مواجه است و برخی خودروها با افزایش ۲۰ تا ۳۰میلیون تومانی همراه بوده‌اند.

به گزارش بیداربورس به نقل از فردای اقتصاد بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش قیمت خودروهای پژو است به طوری که در بین این خودروها ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ امروز با ۵ میلیون افزایش به ۵۰۲ میلیون تومان رسید و ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز با ۷ میلیون افزایش به ۵۲۴ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در ۲۴ ساعت گذشته با ۹ میلیون تومان افزایش به ۵۴۵ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با ۳ میلیون تومان افزایش به ۸۴۷ میلیون تومان رسید و پژو ۲۰۷ MC مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۸۲۱ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با ۲ میلیون تومان افزایش به ۶۴۹ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۳ میلیون تومان افزایش به ۶۶۱ میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU5 مدل ۱۴۰۱ امروز با ۱ میلیون تومان افزایش به ۶۰۴ میلیون تومان و پژو پارس TU5 LX مدل ۱۴۰۰ نیز بدون تغییر ۵۹۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

*قیمت پراید در بلاتکلیفی

در بین خودروهای پراید، مدل ۱۱۱ آن امروز بدون تغییر با قیمت ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و مدل ۱۳۱ آن نیز بدون تغییر با همان ۳۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید ۱۵۱ اما افزایش قیمت داشت به طوری که مدل ۱۴۰۱ آن با ۵ میلیون تومان افزایش به ۲۷۵ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با ۵ میلیون تومان افزایش به ۲۶۳ میلیون تومان رسید.

خودروهای تیبا نیز در این مدت از افزایش قیمت‌ها در امان نبودند به طوری که تیبا صندوق‌دار SX مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۲ میلیون تومانی به ۳۳۷ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با ۲ میلیون افزایش به ۳۲۷ میلیون تومان رسیده‌ است.

خودروی کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۲ میلیون تومانی به ۳۳۷ میلیون تومان رسید و کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با افزایش ۲ میلیون تومانی به ۳۴۷ میلیون تومان رسید.

خودروی کوییک اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با افزایش یک میلیون تومانی به ۴۲۸ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با افزایش ۲ میلیون تومانی به ۴۳۹ میلیون تومان رسید.

*افزایش عجیب قیمت خودروهای دنا و سمند

خودرو دنا نیز امروز گران شد به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۷۰۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۷۲۱ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با افزایش ۱۱ میلیون تومانی به ۶۹۸ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ امروز با ۱۸ میلیون تومان افزایش به ۸۷۴ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۸۴۵ میلیون به ۸۵۳ میلیون تومان رسید.

در بین خودروهای سمند نیز افزایش قیمت را شاهد بودیم به‌طوری که قیمت سمند LX EF7 مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۴ میلیون تومانی به ۵۶۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۱۵ میلیون تومان افزایش به ۵۸۲ میلیون تومان رسید.

کد خبر 28329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =