بزودی عرضه‌های اولیه شرکت‌ها از سر گرفته می‌شود

مدیرعامل بورس تهران به جای اعلام راهکارهایی برای بهبود اوضاع وخیم و اسف بار بازار سهام از عرضه‌های اولیه آن هم در آینده ایی نزدیک خبر داد!

به گزارش بیداربورس، علی صحرایی در حالی با وجود وخیم تر شدن اوضاع بازار سهام در سال جاری، راهکاری و برنامه ایی برای خروج از بن بست آزاردهنده چندین ماهه نداده که به جای این اقدام از آغاز عرضه‌های اولیه در بورس خبر داد و به فارس گفت:‌ با توجه به اینکه شرایط بنیادی بازار مناسب شده‌ بزودی عرضه‌های اولیه شرکت‌ها از سر گرفته می‌شود. تا زمان قطعی شدن، نمی‌توان اعلام کرد واگذاری سهام کدام شرکت زودتر صورت می گیرد.

وی افزود: بازار در وضعیت کنونی دارای ابهاماتی است که با نیاز افزایش نقدینگی اگر شرکت‌های حقوقی و صندوق ها پای کار بیایند و کمک کنند، وضع بهتر می‌شود. طبق مصوبه جدید از فردا دامنه نوسان جدید نمادها در محدوده مثبت ۶ و منفی ۳ درصد اجرا می‌شود و امید می رود باعث آثار مثبت شود.

براساس این گزارش، صحرایی بدون اعلام مصادیقی، فقط دم از ابهامات بازار زده و به جای اعلام پیشنهادات و برنامه ها و اقدامات از شرکت های حقوقی و صندوق ها خواسته پای کار بیایند که جمله و نظرگاهی عجیب است. چرا که مسلما" این گروه و حتی سهامداران عادی بهتر از وی می دانند که درمان درد عمیق بازار نیاز به برنامه ها و تلاش های دورن و برون سازمانی و همه جانیه مسئولان بازار سرمایه دارد و در این میان معلوم نیست وی به عنوان مدیر بالاترین مقام اجرایی بازار سرمایه، چه اقداماتی و برنامه های را در سر دارد!

کد خبر 2834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =