اضافه بار مالی ۲۴.۵ هزار میلیارد تومانی و اتهام بی قانونی به نماینده مجلس

رییس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اضافه بارمالی ۲۴.۵ هزار میلیارد تومانی رتبه بندی معلمان، رییس کمیسیون آموزش مجلس را متهم به بی قانونی و از وی شکایت کرد!

به گزارش بیدار بورس، مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه پس از جلسه هیئت دولت گفت: علیرضا منادی سفیدان رییس کمیسیون آموزش مجلس (نماینده تبریز) از افرادی است که به بی قانونی تشویق می کند و "الف" را در قانون می نویسد بعد از دولت توقع دارد "ب" را انجام بدهد. این رویه شدنی نیست و دولت ملزم به اجرای قانون بوده و است.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه اقدام به شکایت رسمی از وی در رابطه با مسئله حقوق فرهنگیان کرده که هم تحریک کننده و هم تشویق کننده به بی انضباطی است. چرا که ۲۷ اسفند مشخص رتبه بندی معلمان ۱۶.۵ و ۸ هزار میلیارد تومان در سال گذشته و جاری، اضافه بار مالی به دولت تحمیل می کند.

میرکاظمی ادامه داد: صحبت های پوپولیستی و بالا رفتن از نردبان معلمان باعث تخطی دولت از قانون نمی شود و انضباط مالی از نکات مثبت دولت است و  سال گذشته ۹۷ درصد منابع، محقق شد که پس از انقلاب جزو سال های نادر بشمار می رود.

براساس این گزارش، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس هم گفت: هیچ نماینده‌ای در برابر تخلف مصونیت ندارد و در صوت تایید رفتار خلاف قانون و فسادانگیز به دادگاه معرفی خواهد شد. این طور نیست که در مجلس هرکسی آزاد باشد و هر کاری که می‌خواهد انجام دهد.

کد خبر 28476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =