۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
سهام پی‌پاد در بورس عرضه شد

۱۲ درصد سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد پی‌پاد در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران عرضه شد.

به گزارش بیداربورس پرداخت الکترونیک پاسارگاد که محصولاتی همچون پایانه فروش، پرداخت‌یاری و درگاه اینترنتی را ارائه می‌دهد، امروز (۱۶ فروردین) با عنوان پی‌پاد که نام کیف‌پول الکترونیکی بانک پاسارگاد است در بازار سرمایه عرضه شد.

مسیح مشهدی تفرشی، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در مراسم عرضه اولیه پی‌پاد و در جمع خبرنگاران گفت: حدود یک سال‌ونیم است که با تلاش‌های فناپ و پرداخت الکترونیک و همکاری بورس به دنبال این هستیم که وارد بورس شویم. پس از این تلاش‌ها اکنون توانسته‌ایم به عنوان ششصدویکمین شرکت وارد بازار سرمایه شویم.

مدیرعامل پرداخت الکترونیک پاسارگاد با بیان این که وضعیت این شرکت در سه سال گذشته مطلوب بوده است گفت: رشدیابنده‌ترین شرکت PSP در سه سال گذشته بودیم به طوری که سال قبل رتبه نهم را داشتیم اما اکنون از لحاظ مبلغ تراکنش رتبه سوم را به دست‌آورده‌ایم. علاوه بر این، رتبه اول تعداد تراکنش‌های دستگاه‌های پوز فعال را دارا هستیم.

به گفته مدیرعامل پرداخت الکترونیک پاسارگاد، رتبه اول تعداد دستگاه‌های پوز فعال یعنی این شرکت بیست درصد سهم مارکت در حوزه پذیرندگان را در اختیار دارد.

او ادامه داد: در کشور ترکیه حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار پوز در کل کشور توسعه داده می‌شود در حالی که پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد با دو میلیون پوز این سرویس را به هموطنان ارائه می‌کند.

مشهدی تفرشی گفت: برنامه افزایش سرمایه هم در آینده خواهیم داشت. امیدوارم در نوروز سبز با نماد بورس سبز شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد روند سبزی داشته باشد.

کد خبر 28480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =