مجلس آماده بررسی دو فوریتی لایحه واردات خودرو دست دوم شد

بررسی تقاضای دو فوریت در مورد لایحه الحاق موادی برای تصویب نهایی امکان واردات خودروهای سواری کارکرده در دستور کار مجلس قرار گرفت.

به گزارش بیداربورس، بررسی تقاضای دو فوریت در مورد لایحه الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو که در صورت تصویب نهایی امکان واردات خودروهای سواری کارکرده فراهم می شود در دستور کار مجلس قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در این نشست قرار است گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق های بازنشستگی و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی بررسی شود.

همچنین نمایندگان در این نشست گزارش شور دوم کمیسیون عمران در مورد طرح اصلاح قانون حمایت از بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده پیرامون حرم امام رضا و حضرت معصومه و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی سندالحاقی تمدید موافقتنامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و دولتهای عضو را بررسی می کنند.

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق پنج تبصره به ماده (۲) قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان وگزارش کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی در مورد سامـانه جامع اطلاعات امــوال غیــرمنـقـول دستـگاههـای اجــرایی از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی مجلس خواهد بود.

همچنین بررسی تقاضای دو فوریت در مورد طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز بررسی تقاضای دو فوریت در مورد لایحه الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو در دستتور کار امروز قرار گرفت.

کد خبر 29189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =