۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
تحلیل تکنیکال سمگا

تحلیل تکنیکال گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران را از اینجا بخوانید.

سهم در تایم فریم هفتگی و با دید بلندمدت درون یک کانال صعودی به حرکت خود ادامه می‌دهد و واکنش قیمت به کف کانال به‌وضوح قابل مشاهده می‌باشد. با توجه به شتاب حرکت موج فعلی، به نظر می‌رسد موج نزولی شکل‌گرفته از دی‌ماه ۱۳۹۹ الی آبان ماه ۱۴۰۱ پایان یافته و سهم قابلیت صعود تا محدوده‌های میدلاین و سقف کانال صعودی را در بلندمدت خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال سمگا

با نگاهی نزدیک‌تر به حرکت اخیر سهم مشخص است که سهم نسبت به محدوده حمایتی (۴۵۰۰-۵۵۰۰) ریال واکنش مثبت داشته و پس از شکست گارد نزولی خود به سمت بالا، از محدوده‌های مقاومتی (۶۹۰۰-۷۴۰۰) و (۸۱۰۰-۸۸۰۰) ریال و ابر کوموی هفتگی نیز عبور کرده است. هم‌اکنون اولین محدوده مقاومتی در مسیر شاخص نیز در محدوده (۱۲۴۰۰-۱۴۰۰۰) ریال قابل شناسایی بوده و RSI در این تایم فریم هیچ‌گونه واگرایی منفی نداشته است.

تحلیل تکنیکال سمگا

در تایم فریم روزانه آخرین موج صعودی شکل‌گرفته همراه با واگرایی منفی بوده و این مهم احتمال اصلاح کوتاه‌مدت سهم به سهم محدوده حمایتی (۸۱۰۰-۸۸۰۰) ریال را تقویت خواهد کرد.

تحلیل تکنیکال سمگا

موج شماری تایم روزانه نیز به گونه ایست که صعود فعلی در غالب یک موج ۳ صعودی قوی شناسایی شده و همچنین شاخص JTI نیز به رنگ قرمز درآمده و ورود پول هوشمند به این سهم را نشان می‌دهد.

تحلیل تکنیکال سمگا

جمع‌بندی:

شرایط بلندمدت سهم با توجه به صعود بالای ابر کوموی روزانه کاملاً مساعد بوده و سهم قابلیت دستیابی به اهداف ۱۲۵۰۰ و ۱۶۶۰۰ ریال را خواهد داشت.

با توجه به بروز واگرایی منفی در تایم فریم روزانه، احتمال اصلاح سهم تا محدوده‌های حمایتی (۸۱۰۰-۸۸۰۰) و (۶۹۰۰-۷۴۰۰) ریال در کوتاه‌مدت وجود خواهد داشت.

تحلیلگر: سید محمد علی خضری

منبع: بیدار بورس
کد خبر 29190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =