دستورالعمل جدید تاسیس و فعالیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری ابلاغ شد

دستورالعمل جدید تاسیس و فعالیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری برای کلیه متقاضیان تاسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری «در اوراق بهادار با درآمد ثابت، مختلط در سهام، در اوراق بهادار مبتنی بر کالا، اختصاصی بازارگردانی و صندوق در صندوق» از سوی مرکز نظارت بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس ابلاغ شد.

به گزارش بیدار بورس، مرکز نظارت بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس ابلاغیه‌ای با موضوع «دستورالعمل تاسیس و فعالیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری» را برای کلیه متقاضیان تاسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری «در اوراق بهادار با درآمد ثابت، مختلط در سهام، در اوراق بهادار مبتنی بر کالا، اختصاصی بازارگردانی و صندوق در صندوق» صادر کرد.

** متن ابلاغیه مذکور به این شرح است:

به اطلاع می‌رساند؛ مطابق با بند ۲ هشتصد و هفتادمین‌ صورتجلسه هیئت‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۸ به پیوست دستورالعمل تأسیس و فعالیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری جهت بهره‌برداری ابلاغ می‌شود.

دستورالعمل مذکور در اجرای بند ۲ ماده ۷ قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و در راستای تعیین و تبیین مقررات مربوط به تاسیس و فعالیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری «در اوراق بهادار با درآمد ثابت، مختلط در سهام، در اوراق بهادار مبتنی بر کالا، اختصاصی بازارگردانی و صندوق در صندوق» تصویب شده است.

متن کامل ابلاغیه را این لینک دریافت کنید

کد خبر 31562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =