پیش بینی قیمت دلار امروز ۱۸ تیر

شب گذشته قیمت هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار فردایی در حدود ۴۹ هزار و ۸۸۰ تومان بود.در معاملات پشت خطی هرات هم نرخ دلار دیشب کانال ۵۰هزار تومان را از دست داد و به کانال ۴۹ هزار تومان برگشت.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادنیوز، قیمت دلار که چند روزی را در سنگر ۵۰ هزار تومان سپری کرده بود بالاخره در معاملات پشت خطی عصر دیروز از این سنگر خارج شد و به سمت کانال ۴۹ هزار تومان برگشت.

*خروج دلار از سنگر حساس

شب گذشته قیمت هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار فردایی در حدود ۴۹ هزار و ۸۸۰ تومان بود.در معاملات پشت خطی هرات هم نرخ دلار  دیشب کانال ۵۰هزار تومان را از دست داد و به کانال ۴۹ هزار تومان برگشت. 

*پیش بینی قیمت دلار امروز

بررسی ها نشان می دهد که در شرایط فعلی حمایت۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان و مقاومت ۵۱ هزار و ۲۰۰تومان، محدوده‌های مهم حمایت و مقاومت دلار هستند که در صورت پیشروی در هر جهتی آینده  قیمت دلار  مشخص خواهد شد.

در شرایط کنونی  حباب دلار  هرات تا حدودی ا از بین رفته است و حباب درهم کاهش محسوسی داشته است.از نگاه تحلیلگران ارزی این امر در واقع نشان می دهد که 

هیجانات افزایشی در بازار دلار تا حدودی پایین آمده است. به عقیده معامله گران یکی از دلایل رشد هیجانات ارزی این بود که جلسه شورای امنیت درباره موشک‌های ایران و بیانیه‌ای که قرائت شد انتظارات افزایشی معامله‌گران را خنثی کرد و  بازار ارز  با عقب‌نشینی معامله‌گران مواجه شد.

معامله گران درباره روند قیمت دلار می گویند که در صورتی که دلار مرز حمایتی ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان را حفظ کند احتمال ورود مجدد آن به کانال ۵۰ هزار تومان وجود دارد . با این حال اگر ماسکناس آمریکایی از مرز یاد شده پایین برود احتمال عقب نشینی تا ۴۹ هزارو ۵۰۰ تومان وجود دارد. 

کد خبر 31670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =