"شپلی" درباره افزایش سرمایه ۶۸۳ درصدی و فروش سهام توضیح داد

شرکت پلی اکریل درخصوص برنامه افزایش سرمایه ۶۸۳ درصدی از محل تجدید ارزیابی و فروش سهام شرکت پخش عظیم، توضیح داد.

به گزارش بیداربورس، شرکت پلی اکریل درخصوص برنامه افزایش سرمایه ۶۸۳ درصدی از محل تجدید ارزیابی و فروش سهام شرکت پخش عظیم، توضیح داد.

بر اساس این گزارش، محمد کاظمی مدیرعامل "شپلی" پیرو انتشار گزارش توجیهی افزایش سرمایه ۶۸۳ درصدی از محل تجدید ارزیابی در سه تیر ماه اعلام کرد: ارزیابی شرکت صرفاً در طبقه زمین انجام پذیرفته و با توجه به اینکه مواردی از وجود توقیف و بازداشت املاک شرکت قابل رفع نبوده، پیشنهاد افزایش سرمایه فقط برای مواردی که امکان انجام افزایش سرمایه از محل آن میسر بوده، متمرکز شده است.

ملک آبشار اصفهان دارای دو پلاک ثبتی است که متراژ هر پلاک ۲۹۱۷ و ۷۱۷ متر است تجدید ارزیابی در رعایت استاندارد حسابداری برای هر دو پلاک انجام شده اما در رعایت الزامات سازمان بورس، پیشنهاد افزایش سرمایه صرفاً بر روی پلاک آزاد به متراژ ۲۹۱۷ متر ارائه شده و مالکیت شرکت در هر پلاک ثبتی ۶ دانگ کامل است.

املاک کشاورزی شرکت به مساحت ۸۰ هکتار به علت عدم صدور سند تا زمان تنظیم گزارش کارشناسی توسط کارشناس مورد ارزیابی قرار نگرفت. زمین مهمانسرای مشهد نیز به علت وجود توقیف و بازداشت در رعایت الزامات سازمان بورس از افزایش سرمایه حذف شده است.

همچنین پیرو اطلاعیه ۲۰ تیر شرکت احیای فولاد سپاهان مبنی بر افشای اخذ دستور فروش سهام متعلق به شرکت پخش عظیم در شرکت پلی اکریل صادره از اجرای احکام شعبه سوم مجتمع قضایی عدالت تهران، شعبه پنجم بازپرسی دادسرای اصفهان شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های گروه العقیلی، دستور تداوم توقیفات سهام مذکور را به شرکت سپرده گذاری مرکزی ابلاغ کردند.

کد خبر 31856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =