مجوز افزایش سرمایه ۳۰ تا ۱۰۰ درصدی پنج شرکت بورسی صادر شد

پنج شرکت بورسی، مجوز افزایش سرمایه ۳۰ تا ۱۰۰ درصدی را از دو محل گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش بیدار بورس، شرکت های ایران دارو، سرمایه گذاری سپه، صنعت غذایی کورش، سرمایه گذاری شاهد و کاشی تکسرام به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۵۱، ۳۰، ۱۰۰، ۵۷ و ۸۹ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

بر اساس این گزارش،  "دیران" سرمایه فعلی را از ۸۸ به ۱۳۳ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای بازسازی و نوسازی خطوط تولید و تامین سرمایه در گردش اعمال می شود.

سرمایه فعلی "وسپه" از ۲.۳ به ۳ هزار میلیارد تومان می رسد. ۶۰۰ میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته برای جبران مخارج بابت سرمایه گذاری های انجام شده و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر صرف می شود.

همچنین "غکورش" سرمیاه فعلی را از ۱.۲ به ۲.۴ هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

سرمایه فعلی "ثشاهد" از ۴۰۰.۶ به ۶۲۹ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج وجه نقد و حفظ سرمایه گذاری های موجود صرف می شود.

در این میان،  "کترام" سرمایه فعلی را از ۸۹.۶ به ۱۶۹.۶ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اجرای طرح های توسعه ای جهت بهسازی ماشین آلات و تجهیزات صرف می شود.

کد خبر 32013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =