"حفاری" قرارداد  ۲.۹ هزار میلیارد تومانی منعقد کرد

شرکت حفاری شمال بابت طراحی و مهندسی ،تامین کالا و اجرای عملیات حفاری در میادین شرکت نفت و گاز اروندان قراردادی به ارزش ۲.۹ هزار میلیارد تومان منعقد کرد.

به گزارش بیداربورس، شرکت حفاری شمال بابت طراحی و مهندسی ،تامین کالا و اجرای عملیات حفاری در میادین شرکت نفت و گاز اروندان قراردادی به ارزش ۲.۹ هزار میلیارد تومان منعقد کرد و با توقف نماد روبرو شد.

بر اساس این گزارش، "حفاری" اعلام کرد: شرکت قرارداد طراحی و مهندسی ،تامین کالا و اجرای عملیات حفاری ۲ حلقه چاه جدید و تعمیر و تکمیل ۶ حلقه چاه موجود در میادین شرکت نفت و گاز اروندان (بصورت EPD) با استفاده از سه دستگاه حفاری به ارزش ۲.۹ هزار میلیارد تومان منعقد کرد.

با توجه به اینکه پرداخت به پیمانکار براساس مقدار کار واقعی انجام شده پیمانکار صورت خواهد پذیرفت به تناسب پیشرفت فیزیکی اجرای که مورد تایید کارفرما باشد، پیمانکار صورت وضعیت مربوط به اجرای قرارداد را تهیه و به کارفرما تسلیم می کند. هرگونه برداخت منوط به تایید صورت وضعیت مربوطه توسط کارفرما و ارائه کلیه اسناد و مدارک است .پرداخت مبالغ ارزی صورت وضعیت ها بصورت ریالی از ستون نرخ خرید حواله در تارنمای www.sanarate.ir به روز تنظیم سند است.

کد خبر 33093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =