تهدید به تعطیلی شرکت دارویی ۵۵ ساله به دو روز نکشید !

تهدید شرکت ۵۵ ساله داروسازی الحاوی به تعطیلی همه فعالیت ها به دلیل تصمیم سازمان غذا و دارو در توقف کارتابل محصولات به دو روز کشیده نشد!

به گزارش بیداربورس، شرکت داروسازی الحاوی که با تعلیق نماد تا ۶ شهریور مواجه شده، اعلام کرده بود به دلیل توقف کارتابل محصولات توسط سازمان غذا و دارو اقدام  به تعطیلی کلیه فعالیت ها از ۲۴ مرداد می کند اما فعالیت های این شرکت پس از گذشت یک روز از سر گرفته شد!

بر اساس این گزارش، "دحاوی" پیرو توقف تمام فعالیت ها از ۲۴ مرداد اعلام کرد: فعالیت شرکت از ۲۵ مرداد دوباره از سر گرفته شد.

محمد آذری‌ نیا مدیرعامل شرکت داروسازی الحاوی ۲۴ مرداد با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان غذا و دارو گفته بود در پی اقدام نامتعارف و غیر قانونی سازمان غذا و دارو در متوقف کردن کارتابل محصولات شرکت به رغم تلاش ها جهت تامین کمبودهای دارویی، کلیه فعالیت های این شرکت ۵۵ ساله از امروز تعطیل شده و تمام حدود ۵۰۰ نیروی انسانی ، تعدیل می شوند.

"دحاوی" با سرمایه ۱۰۸ میلیارد تومانی در تابلو زرد بازار پایه فرابورس حضور دارد و دو شرکت سهامی خاص امید دارو سلامت و تدبیر آتیه بزرگمهر مالکیت ۳۸.۴ و ۲۱.۳ درصد سهام آن  را در اختیار دارند. این شرکت بیش از ۸۰ نوع محصول تولید می کند.

کد خبر 33095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =