۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
پیش‌بینی قیمت دلار امروز

قیمت دلار هفته گذشته در دو سطح ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان و ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان در نوسان بود. پیش‌بینی معامله گران برای قیت دلار در اولین روز هفته جاری چیست؟

به گزارش بیداربورس، در هفته‌ای که گذشت قیمت دلار با نوسان در بازه قیمتی ۴۸ هزار و ۶۰۰ تا ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رسید.

در روزهای ابتدایی هفته، بازه ۴۸ هزار و ۶۰۰ تا ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان، منطقه محبوب دلار بود. اما در روزهای میانی هفته نرخ این ارز روند افزایشی جدیدی را آغاز کرد و تا روز چهارشنبه به آن ادامه داد.

سقف این روند افزایشی رقم ۴۹ هزار و ۲۵۰ تومان بود. اما در بازار روز پنج‌شنبه بخشی از این رشد قیمت جبران شد و نرخ اسکناس آمریکایی مجددا به‌مرز ۲ کانال ۴۸ و ۴۹ بازگشت.

معامله‌گران می‌گویند دو سطح ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان و ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان، سد مستحکم قیمتی بازار ارز شده‌اند و نوسان‌گیران در مقاومت می‌فروشند و در حمایت، خریدار می‌شوند.

گزارش جدید  بلومبرگ نیز می‌تواند مورد توجه عده‌ای از معامله‌گران قرار گیرد. بلومبرگ در گزارش جدید خود مدعی شده با اینکه ایران و آمریکا درخصوص مسائل دیپلماتیک از جمله توافق هسته‌ای اختلاف دارند، اما در حال نزدیکی به توافقی در  بازار نفت  هستند. بلومبرگ عنوان کرد که میزان تولید نفت ایران به بالاترین میزان خود طی پنج سال گذشته رسیده و در حال ارسال بیشترین میزان نفت خام خود به چین طی یک دهه گذاشته بوده است. 

برخی از  فعالان اقتصادی با توجه به این خبر انتظار دارند که درآمد نفتی ایران بیشتر شود  و در نتیجه دست بازار سارز در کنترل نرخ ارز در تهران بالا برود. با این حال قیمت دلار در روز جمعه کاهش قابل توجهی را ثبت نکرد. برخی از معامله‌گران می‌گویند به همین دلیل احتمال دارد که بازار ارز نسبت به این خبر بی‌تفاوت باشد.

کد خبر 33301

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =