۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
"فگستر" با ۶۱۷۹ ریال کشف قیمت شد

با آغاز فرایند عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام گسترش صنایع روی ایرانیان، هر سهم این شرکت با کاهش آمار خریداران و تکرار بی اعتمادی، ۶۱۷۹ ریال کشف قیمت شد.

به گزارش بیداربورس، با آغاز فرآیند عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام گسترش صنایع روی ایرانیان به عنوان اولین شرکت جدید سال در نهایت هر سهم "فگستر"  ۶۱۷۹ ریال کشف قیمت شد.

این عرضه شامل ۶۵ میلیون سهم "فگستر" با محدوده قیمتی ۵۶۱۷ تا ۶۱۷۹ ریالی هر سهم و سهمیه ۱۳۰ سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی بود که به هر کد معاملاتی، ۲۹ سهم ‌به هر فرد تخصیص داده شد.

به این ترتیب،   دو میلیون و ۴۳۴ هزار و ۳۰۲ نفر خریدار "فگستر" شدند تا رکورد خریداران عرضه اولیه شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس با ۵ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۱۰ نفر خریدار در ۱۲ شهریور سال گذشته همچنان پابرجا بماند و بی اعتمادی ها به آینده بازار تکرار شود.

 بنابراین گزارش، این شرکت ۵۰ میلیارد تومانی زیرمجموعه ۵۴ درصدی زرین معدن آسیا بشمار می رود که به منظور تولید دو هزار تن ورق روی از سال ۸۶ آغاز به کار کرد و توانست طی مدت ۶ سال پروانه بهره برداری را ارتقا و مجوز تولید سالانه ۶ هزار تن شمش روی را کسب کند. موضوع اصلی فعالیت شامل تولید ورق و شمش روی است. عمده تامین کنندگان مواد اولیه اصلی شرکت زرین معدن آسیا به عنوان سهامدار عمده و شرکت های تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان، کیمیای زنجان گستران و تهیه و تولید مواد معدنی ایران هستند.

کد خبر 3355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =