حوزه اقتصاد، پادگان و دادگاه نیست که با تشر و دستور اداره شود

علی لاریجانی پس از ثبت‌نام در انتخابات، در سخنانی گفت: «حوزه اقتصاد، نه پادگان است و نه دادگاه که با تشر و دستور اداره شود. به دلیل پیچیدگی و چندلایه بودن اداره کشور ساده لوحی است که فکر شود با چند اقدام پوپولیستی مسأله قابل حل است یا کلید جادویی وجود دارد».

به گزارش بیداربورس، علی لاریجانی، رئیس مجلس‌های هشتم، نهم و دهم که با ادبیات خاص و پیچیده خودش صحبت می‌کرد، افزود «اینکه وضع چنین است به‌خاطر این است که عده‌ای با صدای بلند همبستگی ملت را مخدوش کردند. کسی که وعده بهشت در این شرایط پیچیده کشور می‌دهد خلاف می‌گوید. باید اول آتش جهنم اختلاف و لجبازی و افراطی‌گری و کارنابلدی را خاموش کرد».
او در ادامه گفت: «به کسانی که فکر می‌کنند مسائل اقتصادی مردم با شعار حل می‌شود، عرض می‌کنم به جای متخصص‌بازی در دور زدن تحریم‌ها بخشی از وقت خود را صرف فراهم کردن شرایط آرام برای زندگی مردم کنید تا بتوانند برای زندگی خود و فرزندانشان برنامه‌ریزی کنند».
لاریجانی با تاکید بر این نکته که «فرصت‌طلبان شعار می‌دهند تا انقلابیون را کنار بگذارند»، گفت:«نباید هر روز مسئله در سیاست خارجی ایجاد شود، اداره کشور در اختیار افراطیون و سازشکاران نباید باشد».
او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی می‌گویند «دولت لاریجانی، دولت سوم روحانی خواهد بود»، این سخنان را «تخریب‌ها و بداخلاقی‌هایی» دانست که شروع شده است.

کد خبر 3374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =