برگزاری انتخابات هیات مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی از مهر

احسان خاندوزی: انتخابات هیات مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت از نیمه دوم امسال برگزار می‌شود.

به گزارش بیداربورس، وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفته است که نخستین انتخابات هیات مدیره شرکت های سهام عدالت از آبان امسال در کشور آغاز می‌شود.

سید احسان خاندوزی در مورد نحوه بازگشایی نمادهای معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت، توضیح داد: انتخابات هیات مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت از نیمه دوم امسال برگزار می‌شود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا آیین‌نامه اجرایی نحوه برگزاری انتخابات نهایی شده است؟ گفت: منتظریم شورای عالی بورس در جلسه آینده، آیین‌نامه اجرایی برگزاری انتخابات شرکت های سهام عدالت را به تصویب نهایی برساند.

وی گفت: از مهرماه به اجرای آیین‌نامه اجرایی شرکت‌های سرمایه‌گذاری اقدام می‌کنیم و از آبان و آذر امسال نیز، اولین انتخابات هیات مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی، هم به شکل حضوری و هم به شکل الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، از سال ۱۳۹۹ که شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی وارد بورس شدند، بعد از هجوم مردم برای فروختن سهام خود و همچنین ریزش بازار، ارزش سهام این شرکت‌ها به زیر ارزش اسمی افت کرد. در ادامه، نهاد ناظر اقدام به بستن نمادهای معاملاتی شرکت های سهام عدالت کرد که تاکنون همچنان بسته مانده است. بسیاری از سهامداران خواستار بازگشایی نمادهای معاملاتی سهام عدالت هستند.

منبع: بیدار بورس
کد خبر 33911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =