"خودرو" ۱۱۳.۳ هزار میلیارد درآمد محقق کرد

ایران خودرو در عملکرد ۶ ماهه، ۱۱۳.۳ هزار میلیارد تومان درآمد محقق کرد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۴۶ درصدی روبرو شد.

به گزارش بیداربورس، شرکت ایران خودرو با سرمایه اسمی ۳۰.۱ هزار میلیارد تومانیف گزارش عملکرد شهریور و نیمه نخست سال مالی جاری را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، "خودرو" در دوره شهریور از فروش داخلی ۲۶ هزار و ۲۷۶ دستگاه خانواده پژو، ۴۳۳۲ گروه سمند، ۶۱۱۸ دستگاه دنا، ۳۸۸۲ دستگاه تارا، ۲۶۳ دستگاه هایما، ۴۱۵ دستگاه سایر محصولات و فروش صادراتی ۳۱۲ دستگاه SKD بالغ بر ۳۲.۵ هزار میلیارد تومان درآمد داشت.

این شرکت بورسی در عملکرد ۶ ماهه بالغ بر ۱۱۳.۳ هزار میلیارد تومان درآمد محقق کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۴۶ درصدی روبرو شد.

تعداد و مبالغ ریالی فروش، مربوط به فروش محصولات به مشتریان و فروش قطعات به سایت های تولیدی و سایر شرکت های گروه ماست. مبلغ فروش محصولات اعلامی، صرفا عایدی خالص شرکت ایران خودرو بوده و مالیات و عوارض قانونی در آن لحاظ نشده است. میزان تولید مکانیکی خودرو سواری تا پایان ۳۱ شهریور برابر با ۲۵۹.۶ هزار دستگاه است.

مبلغ فروش قطعات داخلی و SKD صادراتی ثبت شده در شهریور ماه مربوط به عملکرد دوره سه ماهه دوم سال است. تعداد فروش صادراتی SKD به دلیل سهم بالای ارسال پک قطعات نسبت به ارسال بدنه و ارزش بالای آن براساس تعداد پک های قطعات صادراتی ارائه شده است.

این در حالی است که کارشناس صنعت خودرو در برنامه تهران ۲۰ مدعی شد: ایران خورو ساعتی ۳ میلیارد تومان و سالانه ۶۰ هزار میلیارد زیان داشته و بصورت انباشته هم ۱۵۰ هزار میلیارد تومان زیان دارد !

"خودرو" ۱۱۳.۳ هزار میلیارد درآمد محقق کرد

"خودرو" ۱۱۳.۳ هزار میلیارد درآمد محقق کرد

کد خبر 34466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =