محل برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی زیرمجموعه سایپا تغییر کرد + دلیل

شرکت زامیاد، محل برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از مطالبات و آورده نقدی را به سود انباشته برای بهره مندی از معافیت مالیاتی تغییر داد.

به گزارش بیداربورس، شرکت زامیاد از تغییر محل برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از مطالبات و آورده نقدی به سود انباشته برای بهره مندی از معافیت مالیاتی خبر داد و در جریان معاملات امروز با رشد ۱.۹ درصدی قیمت سهام روبرو شد.

بر اساس این گزارش، "خزامیا" پیرو گزارش منتشره مبنی بر افزایش سرمایه این شرکت اعلام کرد: با توجه به گزارش معاون مالی و اقتصادی مبنی بر زمانبر بودن انجام افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات و به تبع آن عدم استفاده از معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از محل سود انباشته تا پایان سال جاری ، هیات مدیره مصوب کرد به منظور بهره مندی از معافیت مالیاتی ، انجام افزایش سرمایه از محل سود انباشته در اولویت قرار بگیرد و پس از طی فرآیند سرمایه و ثبت آن بررسی های لازم در ارتباط با افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات صورت پذیرد.

شرکت زامیاد ۲۷ تیر ماه به منظور  اجرای طرح های توسعه ای از برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر داده بود تا سرمایه فعلی را از ۲.۵ به ۵.۱ هزار میلیارد تومان برساند.

کد خبر 35420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =