ثبت نام بدون قرعه کشی خودروهای ایران خودرو آغاز شد

دور جدید ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی ویژه آبان آغاز شد.

به گزارش بیداربورس جدیدترین دور ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲ با عرضه خودروهای  شاین مکس، تارا و آریسان آغاز شده است. موعد تحویل خودروها نیز ۱۵ ،۲۰ و ۹۰ روزه اعلام شده است. در ادامه شرایط فروش ایران خودرو در آبان را بخوانید.

**شرایط ثبت نام خودروهای وارداتی آبان ۱۴۰۲

ایران خودرو در جدیدترین ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو وارداتی با عرضه شاین مکس حضور دارد. شاین مکس وارداتی متعلق به شرکت دانگ‌ فنگ است. دانگ فنگ جدید ایران خودرو از زیرمجموعه آئولوس (AELOS) است و مدل آن نیز در بازار چین، ایشوان مکس (YIXUAN MAX) نام دارد ولی در بازار کشورمان، با نام SHINE MAX به فروش می‌رسد.

**قیمت شاین مکس وارداتی و موعد تحویل

قیمت شاین مکس وارداتی یک میلیارد تومان است. گفتنی است قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد.  حداکثر زمان تحویل شاین مکس وارداتی برای قراردادهای منعقده ۳ ماه می‌باشد لذا واردکنندگان می‌بایست حداکثر تا سه ماه پس از انعقاد قرارداد نسبت به صدور دعوت‌نامه تکمیل وجه براساس قیمت قطعی اعلام شده توسط شورای رقابت اقدام و همزمان تحویل خودرو به متقاضی صورت پذیرد.

به اطلاع آن دسته از متقاضیان محترم سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌رساند، سامانه صرفا جهت انتخاب خودروها به شرح جدول زیر از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۲ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز جمعه ۱۴۰۲/۰۸/۰۵ در دسترس است. هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان قبلی است.

**سایت ثبت نام خودروهای وارداتی ویژه شاین مکس

سامانه شاین مکس وارداتی نشانی https://saleauto.ir/company/۲ است.

فوری؛ آغاز ثبت نام ایران خودرو آبان ۱۴۰۲ / شاین مکس، تارا و آریسان + لینک سایت

**شرایط ثبت نام وانت آریسان بدون قرعه کشی 1402

متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها می‌توانند در طرح ثبت نام وانت آریسان ۲ دوگانه سوز شرکت کنند. فروش فوق العاده آریسان ، بدون کنترل پلاک فعال و ثبت نام های قبلی با موعد تحویل حداکثر ۲۰ روزه است. در این طرح صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می‌گردد و وضعیت اعتباری سفید صادر کننده چک از طریق سامانه بانک استعلام خواهد شد. برای ثبت نام آریسان نیازی به ثبت نام قبلی در سامانه یکپارچه نیست. مهلت ثبت نام آریسان تا تکمیل ظرفیت است.

وانت آریسان

**شرایط ثبت نام تارا بدون قرعه کشی

برای ثبت نام تارا دستی پلاس باید ۵۸۰میلیون تومان به حساب ایران خودرو واریز کنید. موعد تحویل تارا دستی 1402 نیز ۱۵ روزه اعلام شده است. مهلت فروش فوق العاده ایران خودرو برای این محصول تا ۱۳ آبان ماه است.

تارا

**سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. سایت ثبت نام تارا و آریسان نشانی اینترنتی ذکر شده است.

منبع:عرشه آنلاین

کد خبر 35470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =